Voor alle geïnteresseerden: op LU's twitter pagina staat inmiddels het bericht dat klanten gecompenseerd worden voor alle downtime dagen. Imho een nette (maar óók terechte) oplossing.
Mocht de service ook ooit nog eens verbeteren (lees: betere communicatie, mails netjes beantwoorden e.d.), keer ik misschien nog weleens terug...
Bij mij ligt LU er weer uit. Telkens als ik met spotnet probeer te verbinden krijg ik Error 482: Authentication Rejected. Hebben meer mensen er weer last van? Of doe ik iets verkeerd? Ik heb al geprobeerd te verbinden met het IP-adres, maar dat mocht niet baten.
kijk even op de LU pagina en log daar in met je gegevens. Misschien dat er onderaan de pagina een (iets) aangepaste username en wachtwoord staat. Dat was bij mij het geval. Kon daarna weer inloggen
extreme pieken en dalen pfffffffffffffffff krijg er wat van. Normaal tussen de 4-6 mb. sec. Nu met wat geluk ruim 1, en dan valt hij heel erg vaak terug tot 3-400 kb sec. In plaats van 12-13 min. dvd binnen nu een klein uurtje.
Ze zijn er weer ja, maar alleen hoe?????
btw soms ff downen stopgezet en sunnyusenet geprobeerd en die is wel stabiel
ik denk dat lightning haar beste tijd gehad heeft, ik zoek iig een andere, waarschijnlijk weer terug naar eweka. Ietsje duurder maar dan heb je toch wel wat.
Totaal geen last met Lightningusenet. Vraag me echt af of het niet aan de klagers zelf ligt. Sinds Lightning weer terug is haal ik gewoon weer een stabiele verbinding. En download ik gewoon weer met 2000kb/s. Ik ben zeer tevreden met lightning.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.