Spotnet + UPC + Hitnews
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: UPC
Spotnet + UPC + Hitnews
Zoals zovelen ondervind ik ook problemen met het downloaden van headers/updaten in spotnet.
Nu heb ik gelezen dat UPC geen news servers aanbiedt, dus inloggen via UPC werkt niet.
Ook heb ik hitnews als payserver, maar helaas......ook daarmee lukt het niet.
Er zak ongetwijfeld een oplossing ergens op het Forum staan, maar inmiddels wordt het zoeken naar een naald in een hooiberg. Is er iemand die een panklare oplossing heeft, of weet of inloggen via Hitnews op korte termijn weer mogelijk is.
In ieder geval alvast bedankt voor evt. reakties
Nu heb ik gelezen dat UPC geen news servers aanbiedt, dus inloggen via UPC werkt niet.
Ook heb ik hitnews als payserver, maar helaas......ook daarmee lukt het niet.
Er zak ongetwijfeld een oplossing ergens op het Forum staan, maar inmiddels wordt het zoeken naar een naald in een hooiberg. Is er iemand die een panklare oplossing heeft, of weet of inloggen via Hitnews op korte termijn weer mogelijk is.
In ieder geval alvast bedankt voor evt. reakties
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: Spotnet + UPC + Hitnews
Probeer dit eens:
Ga naar:
-onder Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet
-onder Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
En open servers.xml met kladblok.
Voer dit nu in:
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand onbedoeld aanpast).
Door die news2.neva.ru haal je ongeveer 350.000 spots binnen maar download je gewoon met je 'downloadserver' (in dit geval Hitnews).
Ga naar:
-onder Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet
-onder Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
En open servers.xml met kladblok.
Voer dit nu in:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="SERVER WAARMEE JE DOWNLOAD" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="SERVER WAARMEE JE KAN UPLOADEN" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Door die news2.neva.ru haal je ongeveer 350.000 spots binnen maar download je gewoon met je 'downloadserver' (in dit geval Hitnews).
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
-
Helaas,
ook dit biedt geen oplossing.
Ik wacht dus maar af tot Hitnews een oplossing heeft.
Ik blijf foutmeldingen krijgen v.w.b. inloggen, jammer het programma zag er veelbelovend uit!
ook dit biedt geen oplossing.
Ik wacht dus maar af tot Hitnews een oplossing heeft.
Ik blijf foutmeldingen krijgen v.w.b. inloggen, jammer het programma zag er veelbelovend uit!
-
Ik gebruik zelf ook Hitnews met de russische server om de headers op te halen het werkt dus wel.
je moet allen goed opletten dat je de server file alleen lezen maakt en 2 connecties gebruikt.
gebruik zelf altbinz waar je dus het maximaal aantal connecties met 1 moet verlagen anders blijft er geen meer over om bv reacties te plaatsen
succes
je moet allen goed opletten dat je de server file alleen lezen maakt en 2 connecties gebruikt.
gebruik zelf altbinz waar je dus het maximaal aantal connecties met 1 moet verlagen anders blijft er geen meer over om bv reacties te plaatsen
succes
-
Bedankt!
werkt perfect,alleen niet vergeten gebruikernaam en wachtwoord in te vullen in het xml bestandje!
Het gekke is dat nu ook de reacties snel laden,dat duurde eerst tot aan 10 minuten toe.
werkt perfect,alleen niet vergeten gebruikernaam en wachtwoord in te vullen in het xml bestandje!
Het gekke is dat nu ook de reacties snel laden,dat duurde eerst tot aan 10 minuten toe.
-
@Jimmy+h en pclover,
het werkt uiteindelijk!!!
Ik maakte idd zelf een foutje......hartelijk bedankt voor jullie reakties en moeite!!
het werkt uiteindelijk!!!
Ik maakte idd zelf een foutje......hartelijk bedankt voor jullie reakties en moeite!!
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 48
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
viewforum.php?f=16
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.