spotnet updaten
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 nov 2011, 06:47
- Usenet: newsxs
- Internet: upc
spotnet updaten
Als ik spotnet update, gaat het meestal goed maar soms duurt het een stuk langer en staat een paar dagen terug boven aan. als ik het dan een paar uur later weer probeer is het weer normaal. heb al opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft weinig geholpen. ???
Laatst gewijzigd door joris111 op 08 nov 2011, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: spotnet updaten
Joris, vul je alsjeblieft even de SRT in? 

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 nov 2011, 06:47
- Usenet: newsxs
- Internet: upc
Re: spotnet updaten
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v.1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: upc 60 mb
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: newsbin
Wanneer begon je probleem?: ongeveer 5/6 weken geleden, en volgens mij heb ik niets veranderd. ik heb daarna wel eerst spotnet verwijdert en daarna opnieuw geinstalleerd maar er gebeurt af en toe nog steeds het zelfde.
Geef een beschrijving van je probleem: soms bij het updaten duurt het vrij lang en staan de spots van een paar dagen terug boven aan. als ik het dan een paar uur later weer probeer gaat het wel goed en staat de rest er ook op.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet verwijdert en daarna weer opnieuw geinstalleerd.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 nov 2011, 21:25] --
zoek het zelf wel uit. wel een makkelijk forum...
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v.1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: upc 60 mb
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: newsbin
Wanneer begon je probleem?: ongeveer 5/6 weken geleden, en volgens mij heb ik niets veranderd. ik heb daarna wel eerst spotnet verwijdert en daarna opnieuw geinstalleerd maar er gebeurt af en toe nog steeds het zelfde.
Geef een beschrijving van je probleem: soms bij het updaten duurt het vrij lang en staan de spots van een paar dagen terug boven aan. als ik het dan een paar uur later weer probeer gaat het wel goed en staat de rest er ook op.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet verwijdert en daarna weer opnieuw geinstalleerd.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 nov 2011, 21:25] --
zoek het zelf wel uit. wel een makkelijk forum...
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: spotnet updaten
Joris geeft aan dat hij het zelf wel uitzoektzoek het zelf wel uit. wel een makkelijk forum...


"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================