Microsoftloos spotten :)
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: UPC
Answers: 0
Microsoftloos spotten :)
Hoi allen,
Sinds kort ben ik overgestapt op Ubuntu. Fijn dat spotlite er is, maar is het ook mogelijk om via Wine of iets dergelijks toch te posten? Of zit ik dan echt vast aan een VM met Windows?
Met vriendelijke groet,
Simon
Sinds kort ben ik overgestapt op Ubuntu. Fijn dat spotlite er is, maar is het ook mogelijk om via Wine of iets dergelijks toch te posten? Of zit ik dan echt vast aan een VM met Windows?
Met vriendelijke groet,
Simon
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Microsoftloos spotten :)
Dit is voor zover ik weet nog niet mogelijk. Spotnet is immers het enigste programma waarmee je spots kan laten verschijnen in Spotnet/Spotlite/Spotweb. En tsja, Spotnet werkt alleen in windows
.

-
Bestaand topic over zelfde onderwerp: viewtopic.php?f=3&t=101
De maker van SpotLite heeft de mogelijkheid om te spotten bewust niet toegevoegd en word ook niet toegevoegd.
Of spotten mogelijk word via SpotWeb of bewust niet word toegevoegd is mij onbekend.
Via µSpotted (windows-only) kan er met de huidige versie ook niet gespot worden en het is onbekend of dit later mogelijk gemaakt word.
De enige optie om te spotten zodat de spot zichtbaar is in Spotnet/SpotLite/SpotWeb is via Spotnet.
De maker van SpotLite heeft de mogelijkheid om te spotten bewust niet toegevoegd en word ook niet toegevoegd.
Of spotten mogelijk word via SpotWeb of bewust niet word toegevoegd is mij onbekend.
Via µSpotted (windows-only) kan er met de huidige versie ook niet gespot worden en het is onbekend of dit later mogelijk gemaakt word.
De enige optie om te spotten zodat de spot zichtbaar is in Spotnet/SpotLite/SpotWeb is via Spotnet.
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
klikje
spotweb commented
May 21, 2011
Dit is inderdaad geen onderdeel van de huidige users roadmap, wel ben ik het van plan om te implementeren maar dat duurt nog eventjes denk ik
spotweb commented
May 21, 2011
Dit is inderdaad geen onderdeel van de huidige users roadmap, wel ben ik het van plan om te implementeren maar dat duurt nog eventjes denk ik

Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Hoi,
Helaas zal spotnet niet op een linux distributie draaien. Het probleem zit hem in NET Framework 4.0.
Via wine (zelfs getest met moon-devel als alternatief voor NET 4) crasht spotnet eruit, omdat NET 4 niet volledig geinstalleerd wordt.
Via Crossover V10.0.3-1, hetzelfde probleem. Crossover ondersteunt tot en met NET 3.0. Ook hier is NET 4.o niet aan de gang te krijgen.
Helaas zal spotnet niet op een linux distributie draaien. Het probleem zit hem in NET Framework 4.0.
Via wine (zelfs getest met moon-devel als alternatief voor NET 4) crasht spotnet eruit, omdat NET 4 niet volledig geinstalleerd wordt.
Via Crossover V10.0.3-1, hetzelfde probleem. Crossover ondersteunt tot en met NET 3.0. Ook hier is NET 4.o niet aan de gang te krijgen.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Spotten zonder Windows is sinds 16-10-2011 mogelijk via SpotWeb.
Orgineel BerichtDit werkt nu. Het kan ongetwijfeld nog mooier en beter, maar ik hoop eigenlijk dat vanuit mensen die spotten daar feedback op komt in eventuele losse issues
-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
Ik heb begrepen dat je ook spots aan kan melden via http://www.spotplanet.org/, deze worden dan ook in spotnet weergegeven. Misschien een optie?
-
Het klopt dat spots gespot via spotplanet zichtbaar zijn in Spotnet.
De spots zijn niet zichtbaar in SpotLite door het ontbreken van een geldige hashcash.
De spots zijn niet zichtbaar in SpotLite door het ontbreken van een geldige hashcash.