staan de programma's tegelijk aan?dennizvdv schreef:Nee ik download met newsbin. Gisteren nog 30 Mbps nu slechts 14 Mbps.
Very strange yes.
Ervaringen & Discussie: Eweka
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
Re: Ervaringen & Discussie: Eweka
-
-
Heb deze regel verandert omdat eweka niet meer dan 6000 spots of zo ophaalt.
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Maar wat er ook gebeurt zie geen 300.000 spots meer langs komen hier?? Doe ik via mijn KPN provider de spots binnen halen haalt hij meer dan 100.000 binnen.
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Maar wat er ook gebeurt zie geen 300.000 spots meer langs komen hier?? Doe ik via mijn KPN provider de spots binnen halen haalt hij meer dan 100.000 binnen.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
verander port in 563 en SSl in 1, dan moet het werkenMBR schreef:Heb deze regel verandert omdat eweka niet meer dan 6000 spots of zo ophaalt.
vergeet dit ook niet in spotnet zelf om poort 563 (SSl) te gebruiken als je news2.neva.ru als provider instelt
-
Ik heb nu bij selecteer provider op ANDERS gezet en daar bij adres heb ik news2.neva.ru neer gezet en poort 119 gezet toen op verbinden gedrukt en zie hier nu 355.880 spots laad hij in.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
werkt ook,als je instelling maar gelijk is met je severs.xml bestand 

-
Mickroz, heb mijn servers.xml nu als volgt aangepast:Mickroz schreef:Posten
Om te posten in een discussiegroep dient u de volgende gegevens in te voeren:
Serveradres: post.eweka.nl
Poort: 119
Uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- <Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="XXX" Password="XXX" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="XXX" Password="XXX" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Username="XXX" Password="XXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Het binnenhalen van nieuwe posts via SSL Eweka gaat prima, ik haal de NZB binnen en sla deze op, leechen doe ik via een ander programma, werkt ook prima (beter zelfs). Krijg het alleen niet voor elkaar om een reaktie achter te laten (bedankje voor de poster / spotter). Wat doe ik fout?
Een ieder vast bedankt voor de hulp en reakties, nog even en SpotNet is groter, beter en machtiger dan FTD! Desalniettemin: FTD bedankt!
Groet, William
-
William, dat ligt aan Eweka zelf.William schreef:Mickroz, heb mijn servers.xml nu als volgt aangepast:Mickroz schreef:Posten
Om te posten in een discussiegroep dient u de volgende gegevens in te voeren:
Serveradres: post.eweka.nl
Poort: 119
Uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- <Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="XXX" Password="XXX" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="XXX" Password="XXX" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Username="XXX" Password="XXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Het binnenhalen van nieuwe posts via SSL Eweka gaat prima, ik haal de NZB binnen en sla deze op, leechen doe ik via een ander programma, werkt ook prima (beter zelfs). Krijg het alleen niet voor elkaar om een reaktie achter te laten (bedankje voor de poster / spotter). Wat doe ik fout?
Een ieder vast bedankt voor de hulp en reakties, nog even en SpotNet is groter, beter en machtiger dan FTD! Desalniettemin: FTD bedankt!
Groet, William
Het laden van de reacties gaat nog wat traag via eweka en vaak krijg je dan time oud opgetreden te zien, hopelijk wordt het nog verbeterd bij eweka.
Headers > textnews.eweka.nl
Downloads > newsreaderxx.eweka.nl ( xx getal van jou newsreader invullen)
Uploads > post.eweka.nl
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader13.eweka.nl " Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="119"
SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Mazda, bedankt voor je reaktie. Met de door mij genoemde instellingen (Eweka SSL) gaat het prima voor de headers en het downloaden (van de NZB). Krijg het alleen niet voor elkaar om een reaktie op SpotNet achter te laten (bedankje voor de spotter of ander commentaar). Ik begrijp niet waar dat aan ligt... Mogelijk inderdaad aan Eweka zelf, maar daar ben ik niet zeker van. Anyway, de boel draait, ik wacht even rustig af of er iemand een oplossing weet zodat ik via Eweka wel een reaktie kan plaatsen bij een SpotNet-post. Vind ik wel zo vriendelijk voor de spotter!
-
het is me niet gelukt met alle informatie die ik op het forum heb gevonden,of mijn veranderingen het nu niet pakken,maar misscien is er nog een andere tip.ik plak hierbij even mijn servers
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.64.202" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
krijg ook een heel ander password dan dat ik gebruik met het verbinden bij mijn spotnet en als ik dat verander blijft het niet staan.
groetjes jossetje
Privébericht
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.64.202" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
krijg ook een heel ander password dan dat ik gebruik met het verbinden bij mijn spotnet en als ik dat verander blijft het niet staan.
groetjes jossetje
Privébericht