krijg geen films meer compleet binnen

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
lenette
Answers: 0
Internet: ziggo

krijg geen films meer compleet binnen

Bericht door lenette »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.75
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: als ik via de nzb knop een film binnen haal dan krijg ik op een gegeven moment dat alles roze word en dan kan ik niet verder als ik dan kijk staat er bij de helft broken heb niet zoveel verstand van com dus hoop dat iemand mij kan helpen het gebeurt bij elke film
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Tag toegevoegd
- MariaK

hjvbft

Re: krijg geen films meer compleet binnen

Bericht door hjvbft »

Als het een recente spot is kan het zijn dat de bestanden nog niet zijn uitgewisseld met andere usenet servers waaronder de servers van Eweka en/of Ziggo. Probeer het op een later moment nog eens. Andere mogelijkheden:
- Bestanden zijn verwijderd na een notice and takedown. Oplossing: gebruik een andere server.
- De NZB is niet goed. Oplossing: maak zelf een nieuwe NZB via een NZB zoek site.
Uitleg hoe een NZB gemaakt kan worden staat op binaries4all.nl

Als de NZB niet goed is dan is de kans groot dat meerdere gebruikers bij de spot dit melden.
Mogelijk staat er ook een oplossing of kan de spot opnieuw toegevoegd worden met een goede NZB.

Als alleen de server van Ziggo ingesteld is dan is de kans groot dat de bestanden buiten de retentie vallen.
Stel in Newsleecher zowel de server van Eweka en Ziggo in. Laat de Eweka server op prioriteit 1 staan en geef de Ziggo server prioriteit 2. Hierdoor worden bestanden die niet bij Eweka aanwezig zijn en wel bij Ziggo via Ziggo gedownload.

Tranzer71
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Bericht door Tranzer71 »

Bovenstaand antwoord is te makkelijk gezegd/gedacht en weten we zelf ook wel na 10 jaar downen.het is iets wat in spotnet zit want ik heb namelijk hetzelfde probleem. steeds haalt hij alles binnen games/movies/muziek etc. maar als je dan gaat unpacken dan is ineens alle data pleitos. vreemd kende het fenomeen van lekkende oftewel spookdata nog niet.
Nee ligt zeker niet aan de nzb want die maak ik altijd zelf aan er gebeurd gewoon iets tijdens de doorvoer van de data tussen de server en mijn pc of zoiets.het ging altijd perfect maar sinds twee dagen niet meer alles komt niet goed binnen dus als iemand weet wat dat kan zijn dan hoor ik dat graag en niet zo'n standaard praatje want dat lost dit soort problemen totaal niet op.als dit morgen nog zo is doe ik een herinstal en dan zal ik eens precies gaan kijken of dat een verschil maakt.
Het is de laatste tijd echt slecht met spotnet steeds is er wel weer iets waardoor het niet lekker loopt allemaal.nee ligt niet aan mijn payserver want via andere wegen krijg ik wel gewoon alles 100% binnen. dat is wat het raar maakt dus.jammer want spotnet scheelt gewoon tijd en dat is iets wat ik dus niet erg veel heb.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

De topic starter gebruikt Newsleecher voor het downloaden.
Via Spotnet word dus alleen de nzb opgehaald.
De topic starter heeft niet 10 jaar ervaring met downloaden.

Het is mogelijk dat de nzb niet goed omgezet word. Als dit zo is dan had ik veel meer meldingen verwacht.

Als zelf de nzb gemaakt word eens een andere site gebruiken om de nzb te maken.

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Laatste reactie is meer dan 5 dagen oud,
Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot. :locked:
Heropenen? Geen probleem, stuur een PB!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================