Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: ziggo.nl Welke Internet Provider heb je?: ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen Met welk programma download je?: spotnet 1.7.4 Wanneer begon je probleem?: vanaf het begin Geef een beschrijving van je probleem: kan verbinding maken met de server XML bestand.: Geen antwoord gegeven
er staat een klein foutje in mijn omschrijving en wel bij het volgende
geef een beschrijving van je probleem;daar staat kan verbinding maken met de server maar moet zijn KAN GEEN VEBINDING MAKEN MET DE SERVER
@bertus...je hebt nog nooit verbinding gehad, begrijp ik uit je verhaal. Ik vermoed dat er iets nog niet helemaal goed staat in je instellingen. In dit topic viewtopic.php?f=16&t=336#p3450 over Ziggo kun je meer informatie vinden over hoe je Ziggo moet instellen. Heb je dan nog vragen, dan horen we dat graag!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
dit zijn mijn instellingen
provider ziggo
adres news.ziggo.nl
poort 119
verbindingen 16
wat kan of moet ik hier nog aan veranderen heb spotnet al 3x schoon gedownload maar het helpt niks
met vriendelijke groeten bertus
hoi bertus,
ik vond net het volgende stukje op de site van ziggo; https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/ ik maak daarop uit dat je max 4 verbindingen mag hebben en jij hebt er 16, daarnaast is het volgens mij bij ziggo ook zo dat je je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen.
hoop dat je er nu wel uit gaat komen.
martin
Alles-in-1 Extra 16 3 ongelimiteerd dit is mijn ziggo en als je net als ik ALLES-IN-1 EXTRA HEB dan kan je met 16 verbindingen werken maar ik merk wel dat ook niet lukt ,en ik heb wel mijn paswoord en gebruikers naam ingevuld
wat ik er verder aan moet doen weet ik nog niet
Wanneer je het Alles-in-1 Extra abonnement afneemt van Ziggo heb je de beschikking over ongelimiteerd downloaden via nieuwsgroepen
met vriendelijke groeten Bertus
Euh, nee, je kunt met max 16 mbit downloaden met AIE Extra, en dit met max. 4 verbindingen (dit laatste geldt voor elke abo vorm). Zie ook de link van Martin1964.
beste xZx ik heb spotnet helemaal schoon opnieuw geinstalleerd en heb mijn instelling nu op 4 verbindingen staan en tot nu toe gaat het goed er is weer verbinding met spotnet
bedankt voor uw hulp en geduld en tijd die er voor nodig was
met vriendelijke groeten Bertus
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.