Spotgrit zeer langzaam en veel geheugengebruik
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: tweaknews
- Internet: tele2
Spotgrit zeer langzaam en veel geheugengebruik
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotGrit
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.1 build 1 13310
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XMSNET
Welke Internet Provider heb je?: XMSNET
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: MS antivir
Met welk programma download je?: NEwsleecher
Wanneer begon je probleem?: sinds installatie
Geef een beschrijving van je probleem: heb het geinstalleerd, maar wat is dit programma ont-zet-tend traag zeg. Mijn geheugengebruik loopt op tot 1.6 GB. Lijkt mij wat veel. mijn laptopje is niet meer vooruit te branden. daarnaast is het allemaal (ophalen spotdetails) zeer langzaam
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: SpotGrit
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.1 build 1 13310
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XMSNET
Welke Internet Provider heb je?: XMSNET
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: MS antivir
Met welk programma download je?: NEwsleecher
Wanneer begon je probleem?: sinds installatie
Geef een beschrijving van je probleem: heb het geinstalleerd, maar wat is dit programma ont-zet-tend traag zeg. Mijn geheugengebruik loopt op tot 1.6 GB. Lijkt mij wat veel. mijn laptopje is niet meer vooruit te branden. daarnaast is het allemaal (ophalen spotdetails) zeer langzaam
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Re: Spotgrit zeer langzaam en veel geheugengebruik
Het ophalen en opslaan van headers/reacties gaat bij mij snel genoeg.Alleen sommige filters en zoekopdrachten geven nogal eens vertragingen, zeker als het totaal aantal spots tonen meer dan 500 staat.
Aan deze issue wordt in V2 gewerkt zodat het niet meer uitmaakt hoeveel spots er getoond worden per pagina.
Ik heb ondertussen ook vernomen dat je vooral problemen krijgt als je maar 2GB geheugen hebt.Bij sommige mensen loopt spotgrit snel, bij andere mensen traag, wel spijtig dat het zo hardware afhankelijk is, hoop dat dit in V2 word opgelost.
Aan deze issue wordt in V2 gewerkt zodat het niet meer uitmaakt hoeveel spots er getoond worden per pagina.
Ik heb ondertussen ook vernomen dat je vooral problemen krijgt als je maar 2GB geheugen hebt.Bij sommige mensen loopt spotgrit snel, bij andere mensen traag, wel spijtig dat het zo hardware afhankelijk is, hoop dat dit in V2 word opgelost.