Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Oude en opgeloste problemen van vorige versies van SpotLite vind je hier.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Chocka
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 sep 2011, 17:49
Answers: 0

Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#1

Bericht door Chocka »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: News Leecher
Wanneer begon je probleem?: Na de update van versie 1.0.5.1 naar 1.0.6
Geef een beschrijving van je probleem: Ondanks al geruime tijd versie 1.0.5.1 gebruikte (zonder problemen), krijg ik sinds de update van heden middag naar 1.0.6 constant de foutmelding: Server adres van Usenet provider onjuist. En al helemaal vreemd als deze gegevns ook gebruikt worden door NL, ook zonder problemen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: 1.0.6 de-installeren en 1.0.5.1 opnieuw geinstalleerd, maar schijnbaar worden gegevens ergens vast gehoudenwant 1.0.5.1 geeft betreffende foutmelding nu ook.
Schone installatie: 1
XML bestand.: Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Answers: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#2

Bericht door Blauwbek »

over welk programma gaat het hier?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Answers: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#3

Bericht door Thisegzz »

Ik gok SpotLite, aangezien het in het SpotLite forum is geplaatst.

Welke usenet provider heb je, en welke gegevens gebruik je om in te loggen (zonder password en username)?
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#4

Bericht door Artifex »

Ik had hem verplaatst, stond bij spotgrit weeral.

Topicstarter
Chocka
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 sep 2011, 17:49
Answers: 0

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#5

Bericht door Chocka »

Heel vreemd als je een topic opent in Spotlite, dat die via SRT bij Spotgrit wordt geplaatst? Daarnaast zie ik ondanks dat ik wel alles ingevuld had, dat niet alles ook wordt meegenomen uit de SRT? (bugje)

Ik gebruik Tweak
en welke gegevens gebruik je om in te loggen (zonder password en username)?
En deze begrijp ik niet? Ik moet juist een username en password ingeven om te kunnen inloggen. Maar die gegevens had ik al reeds ingegeven vanaf het moment dat ik 1.0.5.1 gebruik. Daarom is het mij ook zo raar, heb vanmiddag nog zitten zoeken via Spotlite 1.0.5.1, verliep zonder problemen. Zie dat er nieuwe versie is, downloaden via binaries4all en geinstalleerd over de oude versie. Start programma en meteen die melding.....? (schiet mij maar lek, maar die begrijp ik niet?!)

Daarnaast gebruik ik dezelfde gegevens om te kunnen downloaden via Newsleecher en die werkt gewoon zonder problemen, dus als er ergens een type fout in zit, zal NL het ook niet kunnen doen.

Deleted User 7399
Answers: 0

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#6

Bericht door Deleted User 7399 »

Heb je ook alles verwijderd in ProgramData? Toen je de installatie deed?

Topicstarter
Chocka
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 sep 2011, 17:49
Answers: 0

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#7

Bericht door Chocka »

ChillManager schreef:Heb je ook alles verwijderd in ProgramData? Toen je de installatie deed?
Chocka schreef:Zie dat er nieuwe versie is, downloaden via binaries4all en geinstalleerd over de oude versie.
Op binaries4all stond niets vermeld dat ik extra handelingen moest verrichten aangaande het installeren van de nieuwe software, maar uit jouw reactie, begrijp dat dit wel de bedoeling is? En alwaar ga die ProgramData dan vinden? Via search functie kan die niets vinden?!
Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Answers: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 40

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#8

Bericht door Ep Woody »

Normaal moet je gewoon de nieuwe versie er overheen kunnen installeren en moet het in een keer werken.

Je kunt voor de zekerheid je server-gegevens even opnieuw invullen en newsleecher voor de zekerheid even afsluiten.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
Chocka
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 sep 2011, 17:49
Answers: 0

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

#9

Bericht door Chocka »

Ep Woody schreef:Je kunt voor de zekerheid je server-gegevens even opnieuw invullen en newsleecher voor de zekerheid even afsluiten.
Was al gebeurd, had geen invloed. Intussen zelfs 1.0.6 gede-installeerd en terug naar 1.0.5.1, maar ondanks dat blijft de melding. Dus schijnbaar worden er ergens gegevens opslagen die hiermee verband houden??? Vreemde is dat ondanks nieuwe installatie 1.0.5.1, NewsLeecher het nog steeds doet op dezelfde usenet provider gegevens???

-- [bericht automatisch samengevoegd - 01 okt 2011, 23:18] --

Alles aangaande spotlite gede-installeerd; reboot; 1.0.6 geinstalleerd. Probleem opgelost!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer