Filters
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 57
Re: Filters
Die sql upgrade je database van 1.7.4 naar 1.7.5, dan klopt alles weer met de standaard filters.
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo
Het ligt aan de database EN de filters.atlihan schreef:Ik snap niet waarom je in de database zou moeten sqllen want het probleem ligt hem in de filters..
en ik heb ook het idee dat dvd filter ook niet werkt zoals behoren
ik denk gewoon dat er een nieuwe filter moet komen voor versie 1.7.5.......
Voor bijvoorbeeld tv-series is de categorie veranderd van 1 naar 6. Tv-series die je ophaalde in 1.74 hebben dus cat=1 en die je ophaalde met 1.75 cat=6. Je hebt als je met je oude database verder bent gegaan dus twee codes in je database. Met sqllen zet je dat weer goed.
Een optie is ook om de database geheel opnieuw te laten opbouwen door 'm simpelweg te verwijderen (maak evt backup).
Als alles in je database op cat=6 staat moet je daar ook je filter nog op aanpassen. Dus in elke regel waar je op tv-series filtert moet je dit aanpassen.
Welke zaken er nog meer veranderd zijn en welke filters daardoor in de soep lopen weet ik ook niet. Hopelijk komt daar meer info over.
-
- Usenet: smsusenet
- Internet: telfort
Ik heb hetzelfde probleem alle nieuwe post staan door elkaar
-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 sep 2011, 23:23] --
Bij mij werken na het bijwerken van de nieuwe post alle 10 de filters niet meer, in alle 10 de filters staat het zelfde, ik heb geprobeerd een nieuwe filter te maken, maar daarin staan dan ook weer de zelfde als alle andere, heel heel vervelend, HELP !!!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 sep 2011, 23:23] --
Bij mij werken na het bijwerken van de nieuwe post alle 10 de filters niet meer, in alle 10 de filters staat het zelfde, ik heb geprobeerd een nieuwe filter te maken, maar daarin staan dan ook weer de zelfde als alle andere, heel heel vervelend, HELP !!!
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
-
- Usenet: Hitnews
Zou iemand filters kunnen maken voor spotnet versie 1.7.5 ?
Dat zou denk ik voor de meeste mensen hier de beste oplossing zijn!
bijvoorbaad dank!
Dat zou denk ik voor de meeste mensen hier de beste oplossing zijn!
bijvoorbaad dank!

-
- Usenet: Usenet4U
- Leeftijd: 62
-
Want ik gebruik namelijk geen standaard filters, heb namelijk de zelfde filers van FTD, hoeft niet perce de zelfde te zijn maar iets wat mooi is ben ik en ik denk ook de meeste erg tevreden mee. als het maar werkt

-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: kpn
Bij mij werken ook niet alle filters meer. t/m versie 1.74 werkte het nog prima. Het heeft inderdaad niets met de database te maken, als je spotnet opnieuw installeerd en de database terugzet werkt het met de standaard filters wel. Er is gewoon iets veranderd waardoor zelfs de oude standaard filters niet meer goed werken.
Ik denk dat ik tot er nieuwe filters zijn de oude versie maar terug ga zetten dat werkte tenminste.....
Ik denk dat ik tot er nieuwe filters zijn de oude versie maar terug ga zetten dat werkte tenminste.....
-
- Usenet: Supernews
Het heeft degelijk te maken met de nieuwe versie. Daarin krijgen de items in de database andere (categorie/subcategorie)codes toegewezen. Op zich een onhandige actie want een migratieprocedure zit er niet bij, evenmin als informatie over de gewijzigde codes. Hierdoor is het lastig om de custom filters aan te passen.
Velen van ons gingen over naar deze versie omdat er opeens problemen waren met versei 1.74 (fout 32 probleem). Terug gaan naar versie 1.74 is voor velen dus geen optie.
Degenen die geen problemen van fout 32 hadden kunnen terug naar versie 1.74 en dus de werkende filters, de rest moet zich vooralsnog behelpen met 1.75 en half werkende filters.
Velen van ons gingen over naar deze versie omdat er opeens problemen waren met versei 1.74 (fout 32 probleem). Terug gaan naar versie 1.74 is voor velen dus geen optie.
Degenen die geen problemen van fout 32 hadden kunnen terug naar versie 1.74 en dus de werkende filters, de rest moet zich vooralsnog behelpen met 1.75 en half werkende filters.
-
Filters
Zou iemand FTD achtige filters kunnen maken dat zou echt heel fijn zijn, en ik weet ook niet wat er met de zoekfunctie is gebeurt, eerst als je begon te typen vulde hij alles automatisch aan, dat is er niet meer

Samengevoegd met eerder topic over filters
- MariaK