Thisegzz schreef:Jammer zeg. Hier doet ie het wel (Win7 x64).
Inderdaad jammer! En misschien logisch, ik draai een 32 bits OS
Wat ik niet begrijp is dat zelfs een compleet nieuw opgebouwde .db nog alle spamspots bevat...terwijl normaal gesproken 'verzoekjes' binnen no time verwijderd worden en dit zelfs binnen lokaal opgeslagen databases gebeurt!
bij mij werkt hij nu spotnetspamremover.zip
heb ook eerst dat andere geinstaleerd wat thisegzz hier neergezet heb meschien dat het daar mee te maken heeft
bedankt spam flood spots zijn weg
-Plaats deze bestanden in de map C:\Program Files\SQLite.NET\bin\
-dubbelklik op spotnetspamremover(.exe) en open de vervuilde database (in Win7 te vinden in c:\programdata\spotnet)
Laat het programma even zijn werk doen en de melding dat '10051 post zijn verwijderd' verschijnt
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.