Het ID staat er dus niet bij. Maar bij jullie staat dat er wel bij?
aanval op spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: aanval op spotnet
Als ik in SN kijk dan zie ik dit:

-
- Usenet: Lightningusenet
ga met je cursor over de naam (Thoiske) en je zult het ID zien!
Kijk even of je Spotnetimprover kunt vinden tussen alle rommel-->dat installeren en alles zal veel duidelijker worden.
Kijk even of je Spotnetimprover kunt vinden tussen alle rommel-->dat installeren en alles zal veel duidelijker worden.
Laatst gewijzigd door Zombie op 27 sep 2011, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Dit duurt net zo lang tot hij alle letters van het alfabet heeft gehad, daarna kan hij als hij dat wil weer gewoon opnieuw beginnen bij de letter a. dit is dus het nadeel van zo'n open systeem waar je geen admins hebt e.d.
Nu is het systeem zijn eigen vijand geworden, dat is wat deze troll heeft bedacht, vraag me niet waarom.en waarschijnlijk kijkt hij ook naar alle reacties hierzo want dat is zijn kick.meestal zijn het mensen die zich zo erg vervelen dat ze denken dat ze hiermee macht hebben. mij maakt het niks uit verder ik kijk gewoon ergens anders, vind het wel sneu voor mensen die het echt alleen van spotnet moeten hebben.
Nu is het systeem zijn eigen vijand geworden, dat is wat deze troll heeft bedacht, vraag me niet waarom.en waarschijnlijk kijkt hij ook naar alle reacties hierzo want dat is zijn kick.meestal zijn het mensen die zich zo erg vervelen dat ze denken dat ze hiermee macht hebben. mij maakt het niks uit verder ik kijk gewoon ergens anders, vind het wel sneu voor mensen die het echt alleen van spotnet moeten hebben.
-
- Usenet: astraweb
- Internet: ziggo
Voor degene die spotweb gebruiken op basis van MySQL:
Met deze query haal je alle fakes eruit:
Misschien niet helemaal accuraat, maar niet veel kans dat je onbedoelde spots verwijderd.
Code: Selecteer alles
delete FROM `spotweb`.`spots`
where filesize=94165742
and subcatb='b0|b1|b2|b3|b4|b6|b7|b8|b9|'
and subcatc='c0|c1|c2|c3|c4|c6|c7|c10|c11|c12|c13|c14|'
and subcatd='d0|d1|d2|d3|d4|d5|d6|d7|d8|d9|d10|d11|d12|d13|d14|d15|d16|d17|d'
order by stamp desc;
-
die order by is wat overbodig bij een delete queryroco72 schreef:Voor degene die spotweb gebruiken op basis van MySQL:
Misschien niet helemaal accuraat, maar niet veel kans dat je onbedoelde spots verwijderd.Code: Selecteer alles
delete FROM `spotweb`.`spots` where filesize=94165742 and subcatb='b0|b1|b2|b3|b4|b6|b7|b8|b9|' and subcatc='c0|c1|c2|c3|c4|c6|c7|c10|c11|c12|c13|c14|' and subcatd='d0|d1|d2|d3|d4|d5|d6|d7|d8|d9|d10|d11|d12|d13|d14|d15|d16|d17|d' order by stamp desc;

-
- Usenet: Sunny Usenet
Als ik met de muis erover ga, dan krijg ik nog steeds geen ID te zien:Zombie schreef:ga met je cursor over de naam (Thoiske) en je zult het ID zien!
SpotnetImprover heb ik al geïnstalleerd, maar dat ruimt die rommel toch niet op?
-
Re: Spotnet Aangevallen Door Fake Posten
als t zo precies is, zal t wel een script zijnMisterkilobyte schreef:Er worden vandaag allemaal Fake posten geplaatst op Usenet, vooral in de DVD5 categorie, denk dat 1 van Brein er achter zit, het gaat maar door, ongeveer 10 posten per minuut worden aangemeld, warschijnlijk door 1 en dezelfde persoon.
Kunnen we er niet achter komen wie die gene is met z'n alleen

kunnen jullie geen ip bannen ? als t dan toch brein blijkt te zijn, zal t script wel vanuit hun netwerk dus vanachter een fixed ip runnen, en is een simpele ip ban een snelle oplossing
-
- Leeftijd: 40
Dat is helaas niet mogelijk, aangezien er geen IP-adres wordt meegezonden met de berichten geplaatst via Eweka.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Usenet: Eweka
IP adres blocken kan dus niet vanwege t feit dat eweka geen ip meezend. kunnen we dan spotnet niet tijdelijk offline halen ofzo? Zodat deze bot niet meer werkt? OF misschien alle posts in de DVD5 en DVD9 categorie die minder dan 1 GB zijn niet toestaan? DVDs zijn immers altijd groter dan 1 GB...
-
Als we nu eens allen naar abuse@eweka.nl schrijven want daar komt het toch vandaan, zou het dan niet stoppen?