Kan spotweb niet downloaden
Moderator: Moderator Team
-
Kan spotweb niet downloaden
Hallo,
Via deze website: https://github.com/spotweb/spotweb/archives/master lukt het totaal niet om spotweb te downloaden.
Hij wil het bestand 'master' download en geeft daarna de melding dat hij het niet kan opslaan.
Als ik spotweb eenmaal gedownload heb, kan ik dit dan installeren op een gewone webserver of moet ik iets speciaals hebben ?
Groet,
Matthias
Via deze website: https://github.com/spotweb/spotweb/archives/master lukt het totaal niet om spotweb te downloaden.
Hij wil het bestand 'master' download en geeft daarna de melding dat hij het niet kan opslaan.
Als ik spotweb eenmaal gedownload heb, kan ik dit dan installeren op een gewone webserver of moet ik iets speciaals hebben ?
Groet,
Matthias
Laatst gewijzigd door Matthias_franck op 11 sep 2011, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: Kan spotweb niet downloaden
Zit je op linux of win?
Sinds Net_NNTP(pear) geintergreerd zit (paar dagen nu) hoef je alleen maar de 'gewone' Apache/MySQL/PHP combinatie te hebben naar mijn weten.
Als je op windows zit moet je ns proberen naar de map 'Downloads' te downloaden.
Als je op linux zit dan eeh... wget?
Je kan ook even hier kijken of van onze bodem https://github.com/spotweb/spotweb/blob/master/INSTALL, dat is linux, windows houd je van me tegoed, die staat hier ook ergens.
Sinds Net_NNTP(pear) geintergreerd zit (paar dagen nu) hoef je alleen maar de 'gewone' Apache/MySQL/PHP combinatie te hebben naar mijn weten.
Als je op windows zit moet je ns proberen naar de map 'Downloads' te downloaden.
Als je op linux zit dan eeh... wget?
Je kan ook even hier kijken of van onze bodem https://github.com/spotweb/spotweb/blob/master/INSTALL, dat is linux, windows houd je van me tegoed, die staat hier ook ergens.
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
Maar het bestand is gewoon niet te downloaden in zip ? Hoe kan ik hem dan gaan gebruiken ?
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Ook niet via deze link? https://github.com/spotweb/spotweb/zipball/master

-
-
Welke browser gebruik je? Zou je eens een ander kunnen proberen?
Het kan ook zijn dat je firewall en/of anti-virus de site blokkeert om de een of andere reden. Heb je vaker last van dit soort "ondownloadbare" bestanden?
Het kan ook zijn dat je firewall en/of anti-virus de site blokkeert om de een of andere reden. Heb je vaker last van dit soort "ondownloadbare" bestanden?

-
Nog nooit last van gehad en ik gebruik IE 9.
hij doet het hier idd wel in chrome.
hij doet het hier idd wel in chrome.
Laatst gewijzigd door Matthias_franck op 11 sep 2011, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
dus het probleem is opgelost? 

Regels/Rules | pySabRename
-
Ja 
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 sep 2011, 23:31] --
Ik heb even een vraagje. Hoe kom je aan z'on nntp server, moet je die betalen ?
Dat is toch iets anders dan wat je in bv grabit invult.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 sep 2011, 23:31] --
Ik heb even een vraagje. Hoe kom je aan z'on nntp server, moet je die betalen ?
Dat is toch iets anders dan wat je in bv grabit invult.
-
Er bestaat niet zoiets als een NNTP server. NNTP staat voor Network News Transfer Protocol en dat is het protocol wat wordt gebruikt voor het verspreiden van berichten via usenet.
Wat je bedoeld is een payserver. Dat is een provider welke toegang tot het downloaden van binary bestanden (binaries) via usenet geeft.
Je zou de verschillende discussie topics over payserver aanbieders eens kunnen bekijken voor inspiratie.
Wat je bedoeld is een payserver. Dat is een provider welke toegang tot het downloaden van binary bestanden (binaries) via usenet geeft.
Je zou de verschillende discussie topics over payserver aanbieders eens kunnen bekijken voor inspiratie.