Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Gratis Lightning :)
- Internet: Ziggo
Re: Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?
Een mogelijkheid om dit werkend te krijgen onder Ubuntu. (daar werkt Sabnzbd+ ook op)
-
De Filters in het programma Spotnet het zelfde weergeven als bij FTD.
Voorbeeld > http://img3.imageshack.us/f/naamloosdn.jpg/

Voorbeeld > http://img3.imageshack.us/f/naamloosdn.jpg/
-
Een client-server optie.
Dus op een download machine een SABnzbd installatie (dus ook unix systemen).
En dan spotnet instaleren puur als client d.m.v. de API code en IP-adres

Mijn wens is dat spotnet opensource wordt... Dan kan er een virtueel team meewerken om spotnet te verbeteren.
-
viewtopic.php?f=6&t=35#p199tim427 schreef:Een client-server optie.
-
Deze vraag zag ik nog niet staan....
Een mogelijkheid om het aantal verversingen van de download pagina omlaag te kunnen brengen, deze ben ik nog niet tegen gekomen.
Dit is vooral handig als de Sabnzbd server op afstand word bediend, waardoor er veel minder data verkeer word gemaakt, en minder belasting voor de server zelf.
Misschien een optie: Live, per aantal seconden of minuten, zoals in de standaard Sabnzbd webinterface.
Een mogelijkheid om het aantal verversingen van de download pagina omlaag te kunnen brengen, deze ben ik nog niet tegen gekomen.
Dit is vooral handig als de Sabnzbd server op afstand word bediend, waardoor er veel minder data verkeer word gemaakt, en minder belasting voor de server zelf.
Misschien een optie: Live, per aantal seconden of minuten, zoals in de standaard Sabnzbd webinterface.
-
Wat ik graag zou willen een heel simpel goed / slecht dumpje zoals bij bijvoorbeeld youtube.
Dat het mogelijk is heel simpel aan te geven of de inhoud van de spot correspondeert met de aangemelde tekst.
Nu verwacht ik dat er steeds meer mensen omdat er geen enkele controle meer is films gaan aanmelden in een verkeerde kwaliteit.
Een simpel duimpje omhoog of omlaag maakt het makkelijk. Captacha invoeren en de uitslag wordt naar bijvoorbeeld twitter / usenet gezonden.
Volgens mij is dit ook niet onmogelijk om te maken.
Dat het mogelijk is heel simpel aan te geven of de inhoud van de spot correspondeert met de aangemelde tekst.
Nu verwacht ik dat er steeds meer mensen omdat er geen enkele controle meer is films gaan aanmelden in een verkeerde kwaliteit.
Een simpel duimpje omhoog of omlaag maakt het makkelijk. Captacha invoeren en de uitslag wordt naar bijvoorbeeld twitter / usenet gezonden.
Volgens mij is dit ook niet onmogelijk om te maken.
-
Probleem waar ik tegenaan loop is dat het headeren niet optimaal is. misschien dat standaard overgeschakeld zou kunnen worden naar alternatieve servers om posts binnen te halen als er een gat (qua tijd) in de posts zit of als de snelheid beneden elk pijl is.
Nu vul je voor het headeren een alternatieve server in maar dat is en blijft behelpen natuurlijk omdat dit een free server betreft en dat het maar de vraag is hoe de kwaliteit en betrouwbaarheid van deze server is.
Nu vul je voor het headeren een alternatieve server in maar dat is en blijft behelpen natuurlijk omdat dit een free server betreft en dat het maar de vraag is hoe de kwaliteit en betrouwbaarheid van deze server is.
-
Slechts 1 wens: een Mac versie. Helaas is het niet te installeren m.b.v. Crossover. met Fusion (en ongetwijfeld Parallels) werkt het wel.
-
Heb het er al met Drazic over gehad en zie het niet in de wensenlijst staan.
De mogenlijkheid om voor het downloaden en uploaden een aparte account in te stellen.
Ik heb hier een aparte (gesponsorde) download en upload account.
Helaas kan ik met de downloadaccount geen spot aanmelden (dit word geblokkeerd) en met de uploadaccount kan ik niet downloaden.
Heb het het al met Drazic via FTD-mail over gehad:
Quote:
Hey Doc,
Dat gaat momenteel niet . Je kunt momenteel alleen aparte upload/download servers hebben als ze beiden hetzelfde wachtwoord hebben. Zal er in 1.5 iets voor maken!
Heel veel suc6 met Spotnet nu FTD er op 1 Maart mee ophoud !
DrByte
De mogenlijkheid om voor het downloaden en uploaden een aparte account in te stellen.
Ik heb hier een aparte (gesponsorde) download en upload account.
Helaas kan ik met de downloadaccount geen spot aanmelden (dit word geblokkeerd) en met de uploadaccount kan ik niet downloaden.
Heb het het al met Drazic via FTD-mail over gehad:
Quote:
Hey Doc,
Dat gaat momenteel niet . Je kunt momenteel alleen aparte upload/download servers hebben als ze beiden hetzelfde wachtwoord hebben. Zal er in 1.5 iets voor maken!
Heel veel suc6 met Spotnet nu FTD er op 1 Maart mee ophoud !
DrByte