kan geen reacties plaatsen

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
gait
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:55
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

kan geen reacties plaatsen

#1

Bericht door gait »

krijg volgende mededeling:

Kan geen reacties plaatsen?
Detail:Kan geen verbinding maken met provider:Kan geen verbinging maken met server.

Ik kan wel downloaden en reacties lezen.

servers.xml:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader19.eweka.nl" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>


heeft iemand een oplossing?b.v.d.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: kan geen reacties plaatsen

#2

Bericht door hjvbft »

Wat was de oplossing? De servers.xml ziet er goed uit.

Topicstarter
gait
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:55
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: kan geen reacties plaatsen

#3

Bericht door gait »

oplossing:
In avast antivirus:real time schilden-mail schild-expert instellingen-scan newsgroepberichten(NNTP) uitvinken.

gait

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: kan geen reacties plaatsen

#4

Bericht door hjvbft »

Bedankt voor het melden. Zo heeft een ander met hetzelfde probleem er ook wat aan.

liawi
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2011, 18:04
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: kan geen reacties plaatsen

#5

Bericht door liawi »

Heb hetzelfde probleem als gait,maar bij mij werkt het niet om in Avast het voorgestelde uit te vinken,mijn probleem is precies hetzelfde en de instellingen staan ook precies zo.Wie kan mij helpen?

Grts: liawi

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Answers: 0

Re: kan geen reacties plaatsen

#6

Bericht door ManiaK »

Hallo liawi,
Wil je even de support request template generator invullen? http://www.spot-net.nl/support/srt/
Bedankt!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

liawi
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2011, 18:04
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: kan geen reacties plaatsen

#7

Bericht door liawi »

Hallo,dat heb ik al verschillende keren gedaan,maar ik krijg dat reqeuest formulier niet in Spotnet,dus vandaar dat ik het zo maar probeer.

Grts: liawi

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Answers: 0

Re: kan geen reacties plaatsen

#8

Bericht door ManiaK »

maar ik krijg dat reqeuest formulier niet in Spotnet
???

Je moet het hier in dit topic plaatsen, liawi...
Vul de vragen in, klik op "selecteer alles". Rechtsklikken op het formulier en "kopieren".
Dit topic openen, klikken op "plaats reactie" en rechtsklikken "plakken".
Gaat het zo lukken?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

liawi
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2011, 18:04
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: kan geen reacties plaatsen

#9

Bericht door liawi »

dank je wel Mariak,dat gaat wel lukken,bedankt

-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 sep 2011, 15:25] --

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.74
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast Internet Security
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Heb het altijd al gehad,maar dacht toen dan maar geen reactie,maar ik vind dat zo associaal om geen reactie te plaatsen,zij doen het toch maar en jij kunt het eraf halen
Geef een beschrijving van je probleem.: Wanneer ik een reactie wil plaatsen krijg ik het volgende bericht:

Details:

Kan geen verbinding maken met provider
Kan geen verbinding maken met de server

Dus ik kan geen reacties plaatsen,heb hetgeen gait voorstelt om in Avast wat uit te schakelen gedaan,maar dat helpt ook niet.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
 <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> 
<Server Type="Downloads" Server="newsreader25.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="6" /> 
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> 
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Answers: 0

Re: kan geen reacties plaatsen

#10

Bericht door ManiaK »

Hoi Liawi,
Als je Avast tijdelijk helemaal uitschakelt, lukt het dan wel om een reactie te plaatsen?
Ik hoor het graag van je!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer