Fout tijdens het ophalen van headers
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Xs4all
Re: Fout tijdens het ophalen van headers
Hier heb ik ook al van alles geprobeerd om SpotNet weer werkende te krijgen na een schone installatie. Het wil gewoon niet lukken om ook maar op de een of andere wijze alle headers/spots binnen te krijgen via Eweka. Elke keer loopt hij ergens bij het binnenhalen van 100.000 of 200.000 headers vast, niets daarvan wordt ook opgeslagen.
Mocht iemand de oplossing weten, dan hoor ik dat graag!
Mocht iemand de oplossing weten, dan hoor ik dat graag!
-
Als het niet via Eweka lukt een andere server gebruiken voor het ophalen van de headers.
Voor een klein bedrag kan er een blockaccount van Blocknews of usenet-news.net gekocht worden.
Als het wat meer mag kosten kan er gekozen worden voor een blockaccount van Astraweb.
Als het blockaccount van deze providers alleen gebruikt worden voor het ophalen van de headers
kan het account lang gebruikt worden. Het account verloopt niet, geldig tot op en er is geen automatische verlenging.
Doe het normale downloaden in dit geval met Eweka.
Voor een klein bedrag kan er een blockaccount van Blocknews of usenet-news.net gekocht worden.
Als het wat meer mag kosten kan er gekozen worden voor een blockaccount van Astraweb.
Als het blockaccount van deze providers alleen gebruikt worden voor het ophalen van de headers
kan het account lang gebruikt worden. Het account verloopt niet, geldig tot op en er is geen automatische verlenging.
Doe het normale downloaden in dit geval met Eweka.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Dit topic gaat op slot, want het is ouder dan vijf dagen en onopgelost.
Niet mee eens? Stuur mij een PB
!
Niet mee eens? Stuur mij een PB