Aanmelding blijft mislukken

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
mosproe
Answers: 0

Aanmelding blijft mislukken

Bericht door mosproe »

Goedenmorgen , ik heb net spotnet gedownload etc maar als ik nu wil aanmelden blijft hij elke keer de melding : kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd 212.54.40.112:119.
Wie kan mij hierbij helpen want ik heb de juiste provider ingevoerd (ziggo) en de gebruikersnaam en het wachtwoord dat ik van mijn provider heb gekregen (alleen was dit destijds nog wanadoo) dus weet ik niet wat ik nog meer moet invullen.
Alle reacties zijn welkom maar graag wel in te begrijpen taal want ik ben geen computernerd dus ict taal gaat er niet in :) ;) M V G

corry489

Re: Aanmelding blijft mislukken

Bericht door corry489 »

Ik ben bij ziggo en het draait naar verwachting
Hieronder mijn instellingen

c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\
Dit is een verborgenbestand deze zichtbaar maken in: configuratiescherm/mapopties/weergave
Server.xml:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="563" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="*******@home.nl" Password="**************" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="*******@home.nl" Password="***************" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
• news2.neva.ru instellen en alle post binnenhalen
• Spotnet afsluiten en weer opstarten
• Ziggo server instellen en post op laten halen
• Spotnet afsluiten
• servers.xml aanpassen naar bovenstaande instellingen
• servers.xml alleen lezen maken
• news.ziggo.nl.spots verwijderen
• news.neva.ru.spots hernoemen naar news.ziggo.nl.spots
Ik heb eerste keer in spotnet de provider veranderd in de russische en daarna terug gezet in ziggo
Nu kan je genieten van de retentie van de headers van neva en de download retentie van Ziggo
Dit is voor elke provider en of newsserver te gebruiken

Topicstarter
mosproe

Re: Aanmelding blijft mislukken

Bericht door mosproe »

Bedankt voor je reactie maar ik begrijp er geen reet van , zoals gezegd ik ben geen computernerd. Ik moet maar 2 vakken invullen als ik ziggo aanklik als provider en daarin mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Het verhaal dat jij hier schrijft is bijna een boekwerk , dus ik begrijp het niet ???
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer