Ondersteuningsonderwerp voor - Betallica
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Betallica
Om het badwordsfilter uit te schakelen kun je in het spots.tpl bestand aangeven dat het badwords.js bestand vanaf de lokale locatie moet worden gelezen i.p.v. van deze te halen op internet. Vervolgens kun je alle woorden uit het lokale badwords.js bestand wissen. Op deze manier heb je het badwordsfilter dus effectief uitgeschakeld (het staat nog wel ingeschakeld maar omdat de lijst met scheldwoorden leeg is komt dat op hetzelfde neer als dat het filter uitgeschakeld is). Ook kun je helemaal in het begin van het spots.tpl bestand instellen dat de eerste reactie bovenaan komt te staan.
-
Na het renamen van twee badwords .js files in .jsx en een aanpassing in het spot.tpl om onder meer de volgorde van de reacties te veranderen, is het prima gelukt. Thx voor je reactie.
Nu het aanvinken van het 'Binnen categorie zoeken' veld nog zichtbaar zien te maken.
Nu het aanvinken van het 'Binnen categorie zoeken' veld nog zichtbaar zien te maken.

-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Edit: Bericht verplaatst naar hier: viewtopic.php?f=41&t=2273&p=29817#p29817.
-
- Leeftijd: 41
Nieuwe versie geplaatst. Yabsearch is weer werkend gemaakt, hij toont alleen Yabsearch in Spotlite. Klik je op een NZB link zal hij die openen in je browser, en downloaden met de laatste naam waarop je gezocht hebt in die browser op Yabsearch. (beetje onpraktisch, maar helaas). NZB link kopieren werkt wel vanuit Spotlite. (Voor de SabNZBd-ers onder ons).
Mysterbin ook even toegevoegd.
Mysterbin ook even toegevoegd.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 41
Nog een kleine update. In de links naar Binsearch en Mysterbin zijn ook de newsgroup-en toegevoegd.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 109
Perfect hoor...Ep Woody schreef:Nog een kleine update. In de links naar Binsearch en Mysterbin zijn ook de newsgroup-en toegevoegd.

-
- Leeftijd: 109
Als ik deze laatste skin gebruik dan loopt Spotlite vast, met name bij het ophalen van de Telegraaf van vandaag...
Met andere spots (nog) geen probleem gemerkt.
Schakel ik over op een andere skin dan is er geen probleem.
Iemand een idee ?
Windows XP
Iemand een idee ?
Windows XP
-
Ja heb ik ook vaak met deze skin, jammer maar helaas, of hij haalt de berichten niet op, gebruik ik de standaard skin is het wel goed, dus werkt nog niet naar behoren, maar ziet er wel leuk uitGompy schreef:Als ik deze laatste skin gebruik dan loopt Spotlite vast, met name bij het ophalen van de Telegraaf van vandaag...
Iemand een idee ?
Windows XP