10-08-2011 14.53: Geen updates meer

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

benikweer
Answers: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc

Re: 10-08-2011 14.53: Geen updates meer

Bericht door benikweer »

luitjes het probleem zit in de readers ophalen zet deze erin (textnews.news.cambrium.nl) en je kan weer alles ophalen.
zelf gebruik ik xsnews en die heeft een probleem wat ze gaan oplossen,dus voor nu even deze gebruikt.
zal wel naar een paar dagen opgelost zijn :-) gewoon elke dag ff proberen :goed:

WillemC

Bericht door WillemC »

benikweer schreef:luitjes het probleem zit in de readers ophalen zet deze erin (textnews.news.cambrium.nl) en je kan weer alles ophalen.
zelf gebruik ik xsnews en die heeft een probleem wat ze gaan oplossen,dus voor nu even deze gebruikt.
zal wel naar een paar dagen opgelost zijn :-) gewoon elke dag ff proberen :goed:
textnews.news.cambrium.nl heeft amper retentie

cooper2009
Usenet: yabnews
Internet: chello

Bericht door cooper2009 »

luitjes het probleem zit in de readers ophalen zet deze erin (textnews.news.cambrium.nl) en je kan weer alles ophalen.
zal wel naar een paar dagen opgelost zijn gewoon elke dag ff proberen .

Hallo benikweer, ik ben niet zo technisch waar moet ik dat dan neerzetten in spotlite?

24matt

Bericht door 24matt »

Bij mij ook het probleem, sinds gisteren.

Net even contact gehad en hierbij de email die ik net terug kreeg :

Beste,

Er is op dit moment een storing waar een aantal providers door worden getroffen.
Ook door ons wordt er hard aangewerkt om dit zo snel als mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Ger
XS News Support

benikweer

Bericht door benikweer »

in de map van spotnet zit een bestand servers open die met kladblok en verander daar je headers naam geen username en geen password invullen.

stap 1 op start drukken rechtermuis klikken en naar verkennen.
stap 2 documents and settings openen.
stap 3 all users openen.
stap 4 application data openen. (staat die er niet in?? dan alle verborgen mappen weer geven)
stap 5 spotnet openen.
stap 6 bestand servers met rechtermuis drukken en kies eigenschappen, dan alleen lezen weg halen dat vinkje.
stap 6 bestand servers openen met kladblok.
stap 7 daar zet je textnews.news.cambrium.nl neer en achter usernaam en password zet je dus niks neer.
stap 8 dan als je dat hebt gedaan druk je op opslaan en sluit je het bestand. dan herhaal stap 6 maar zet je een vinkje voor alleen lezen en druk op toepassen.

als je dat hebt gedaan dan werkt spotnet weer. moet er wel bij zeggen dat xppro heb dus als je een andere windows gebruikt weet ik niet of het het zelfde is als al deze stappen.
en als die het weer doet probeer elke dag even om je eigen newsreader er weer in te zetten met w.w en usernaam :-)

en ja het heeft amper retentie en je kan geen reakties lezen maar het is ook maar voor nood.

voor wie het nog niet snapt jammer dan ik kan het niet anders uitleggen,probeer mensen te helpen.

groetjes benikweer

cooper2009
Usenet: yabnews
Internet: chello

Bericht door cooper2009 »

Dank je wel benikweer met het snelle reageren ik ga er mee aan de slag.

Groetjes Cooper

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Er zijn diverse usenet providers die de servers van XS News gebruiken.
Als XS News een probleem heeft dan hebben die usenet providers ook meestal een probleem.
Enkele servers: Download2day, EasyUsenet, Newsconnection, PFCorner, PowerNews, QFast, SMSUseNET, Usenet4u, UsenetXL, XMS en YabNews.

Het probleem met de headers heeft gevolgen voor alle programma's die gebruikt worden om headers te bekijken.
Denk dan aan Spotnet, SpotLite, Spotweb, SpotGrit, µSpotted en Usenet Collector.

Het is in Newsleecher ook mogelijk om headers te bekijken.
Als er in Newsleecher headers zichtbaar zijn en niet in Spotnet dan ligt het aan Spotnet.
Als er in Newsleecher geen headers zichtbaar zijn dan ligt het aan de usenet provider.
Newsleecher word door de meeste providers wel ondersteund.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 11 aug 2011, 14:54, 3 keer totaal gewijzigd.

24matt

Bericht door 24matt »

maak wel even een kopie van je bestaande server bestand, die kun je dan altijd terug plaatsen.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.xsnews.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Anders Arbre

Bericht door Anders Arbre »

Hetzelfde probleem. XS-news als provider. Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met de nieuwste versie. eerst via windows (7) spotnet verwijderd, daarna de bestanden die in C:\programma data stonden van spotnet verwijderd.
Spotnet opnieuw gestart, gegevens van de provider ingevuld. Spotnet wordt geladen maar met alleen de gegevens t/m 10 augustus 14:53.
'N half jaar geleden ongeveer bestond dit probleem ook bij velen en ook bij mij en toen was dit probleem op te lossen door een bestandje in Programma data/spotnet te hernoemen naar .bck. Alleen de naam van dat bestandje weet ik niet meer en volgens mij staat het er ook niet meer in.
Ik heb wel een film gedownload Scream 4 waarvan ik te laat zag dat dit door de 3d spotter met 3d-brillenreclame gespot was en waar iedereen voor waarschuwt dat deze spotter 'n virus meegeeft.
Virus???

Thisegzz
Moderator Team Lid
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Bericht door Thisegzz »

De providers moeten dit oplossen, je kan er zelf niets aan doen.
De 3d-bril heeft er dus niets mee te maken.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer