Tracing route to reader.easyusenet.nl [94.232.116.89]
over a maximum of 30 hops:
4 14 ms 15 ms 25 ms asd-tr0409-cr101-ae5-0.core.as9143.net [213.51.1
58.154]
5 22 ms 12 ms 9 ms r1.ams1.nl.as5580.net [78.152.62.17]
6 14 ms 23 ms 10 ms r2.ams5.nl.as5580.net [80.94.64.113]
7 12 ms 12 ms 11 ms 78.152.59.10
8 10 ms 10 ms 11 ms 94.232.116.89
Trace complete.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
spotnet laad bij mij niet bij newsconnect wel bij ziggo.
Dowloaden gaat wel bij newsconnect.
ik haal dus via ziggo op en download met grabit via newsconnect NIET VIA ZIGGO
hier ook geen update's meer na 14.53 uur ben net overgegaan van hitnews naar xsnews omdat hitnews nog steeds niet lekker werkt krijgen we nu dit balen.
Hier maak ik gebruik van de easyusenet server en ook geen nieuwe headers meer. Wel een beetje balen, hoop dat t snel opgelost is !
Kontakt gehad met easyusenet, en zei zeggen dat er niks aan de hand is met hun servers en dat spotnet GEEN goed programma is ?!?! Beetje raar dat er eerder al gezegd is dat het een bekend probleem is en dat het extern is !???
Gevraagd of er compensatie komt, maar omdat ze het probleem niet erkennen en geen meerdere klachten hebben wordt er dus gewoon niets gecompenseerd ?
Diablo76 schreef:Hier hetzelfde probleem,net een mailtje gestuurd naar easy usenet.Even afwachten duurt het te lang
stap ik over naar eweka of een andere
Probleem ligt niet bij de providers, dus je zal geen bevredigende mail terug krijgen.
Ik zou juist willen weten welke usenet providers er nog wel werken
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.