10-08-2011 14.53: Geen updates meer
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: xlned
- Internet: ziggo
10-08-2011 14.53: Geen updates meer
Vandaag na 14.53 geen spots meer ontvangen wil even weten of ik de enige ben of dat meer mensen hier last van hebben.
Ik heb mijn database file al verwijderd en opnieuw geupdate maar precies tot 14.53 vandaag krijg ik erop niet meer later, het lijkt me sterk dat er niemand meer gespot heeft na deze tijd.
Mijn usenet provider is overigens easyusenet.
Ik heb mijn database file al verwijderd en opnieuw geupdate maar precies tot 14.53 vandaag krijg ik erop niet meer later, het lijkt me sterk dat er niemand meer gespot heeft na deze tijd.
Mijn usenet provider is overigens easyusenet.
-
Re: vandaag na 14.53 geen updates meer
jep bij mij ook dezelfde tijd.
Ook spotweb en spotlite geven dezelfde tijd aan.
14.53u laatste spot?
nieuwsserver is bij mij xsnews
Ook spotweb en spotlite geven dezelfde tijd aan.
14.53u laatste spot?
nieuwsserver is bij mij xsnews
Laatst gewijzigd door coolhof op 10 aug 2011, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ook easyusenet of een andere provider, als je een andere hebt lijkt het me dat het aan spotnet ligt.
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: Ziggo
Inderdaad, ook hier na 14.53 uur niets meer. Database ook al verwijderd en opnieuw aan laten maken.
Provider is Easyusenet.
Provider is Easyusenet.
-
bij mij tot nu ook, zal wsl weer aan het usenet liggen zoals een paar keer gebeurde tussen pasen en nu en niet aan onze locale landelijke providers
-
ik heb easyusenet en hitnews.
Beide hebben dit probleem.
Hopelijk krijgen we snel een antwoord van een modje ofzo waardoor dit komt
Beide hebben dit probleem.
Hopelijk krijgen we snel een antwoord van een modje ofzo waardoor dit komt
-
ja inderdaad nou in ieder geval weet ik nu dat ik zelf het probleem niet kan oplossen.
ik denk toch dat hier steeds hackers van brein achterzitten die servers platleggen.
dus als iemand dit leest die verstand heeft van hacken of ze kent leg brein dan eens plat zou ik zeggen.
voorlopig blijf ik en zoals ik zie meer in afwachting wanneer we weer een update kunnen verwachten.
ben al eens overgestapt van xlned naar easyusenet vanwege hetzelfde probleem hoop toch dat de oplossing er komt om spotnet volledig dicht te timmeren en zo ook de usenet providers.
ik denk toch dat hier steeds hackers van brein achterzitten die servers platleggen.
dus als iemand dit leest die verstand heeft van hacken of ze kent leg brein dan eens plat zou ik zeggen.
voorlopig blijf ik en zoals ik zie meer in afwachting wanneer we weer een update kunnen verwachten.
ben al eens overgestapt van xlned naar easyusenet vanwege hetzelfde probleem hoop toch dat de oplossing er komt om spotnet volledig dicht te timmeren en zo ook de usenet providers.
-
ter info ik heb d2d en usenetxl, dus aan onze landelijke providers zal het wel niet liggen
usenet staat de laatste tijd wel vol virussen en spyware, misschien zijn ze eens alles aan het opkuisen?
usenet staat de laatste tijd wel vol virussen en spyware, misschien zijn ze eens alles aan het opkuisen?
-
Dat kan ook weer niet, want ik kan wel oude spots openen en downloaden...submarines schreef:ter info ik heb d2d en usenetxl, dus aan onze landelijke providers zal het wel niet liggen
Ligt dus aan iets wat de headers verstuurd
-
via mijn news account ook geen updates.
Wel via de ziggonewsserver
Wel via de ziggonewsserver