foutmeldingen, dus geen download
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 aug 2011, 15:52
- Internet: ziggo
foutmeldingen, dus geen download
Beste liefhebbers,
6 augustus heb ik een film gedownload, maar het verifieeren duurde zeeeeer lang...enkele uren.
Uitzetten lukte niet en een andere download ging evenmin.
Spotnet div. malen opnieuw opstarten en zelfs de pc div. malen opnieuw opstarten bod geen soelaas.
Ik kreeg de melding te zien : See the logfile 'C:\Program Files\Spotnet\SABnzb.exe.log' for details
Niets lukt me om deze melding weg te krijgen en toen besloot ik om de nieuwste versie van Spotnet te donwloaden, zonder de oude weg te halen (ik had gelezen dat dit niet hoefde).
Nu heb ik de nieuwste versie maar nog steeds krijg ik de melding en lukt het me niet om te downloaden.
Ik heb er echter wel een foutmelding bijgekregen: Fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Kan iemand mij vertellen wat mijn acties zouden moeten zijn om Spotnet weer aan de praat te krijgen?
Ik draai op Windows Vista en Spotnet v1.4.7
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Corné (hoppie3) uit Bergen op Zoom
6 augustus heb ik een film gedownload, maar het verifieeren duurde zeeeeer lang...enkele uren.
Uitzetten lukte niet en een andere download ging evenmin.
Spotnet div. malen opnieuw opstarten en zelfs de pc div. malen opnieuw opstarten bod geen soelaas.
Ik kreeg de melding te zien : See the logfile 'C:\Program Files\Spotnet\SABnzb.exe.log' for details
Niets lukt me om deze melding weg te krijgen en toen besloot ik om de nieuwste versie van Spotnet te donwloaden, zonder de oude weg te halen (ik had gelezen dat dit niet hoefde).
Nu heb ik de nieuwste versie maar nog steeds krijg ik de melding en lukt het me niet om te downloaden.
Ik heb er echter wel een foutmelding bijgekregen: Fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Kan iemand mij vertellen wat mijn acties zouden moeten zijn om Spotnet weer aan de praat te krijgen?
Ik draai op Windows Vista en Spotnet v1.4.7
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Corné (hoppie3) uit Bergen op Zoom
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: foutmeldingen, dus geen download
Oplossen SAB Timeout en als er daarna nog problemen zijn een schone installatie.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 aug 2011, 15:52
- Internet: ziggo
Re: foutmeldingen, dus geen download
Beste hjvbft,
Dank voor je reactie en het aandragen van de oplossing.
Ik heb je eerste suggestie uitgevoerd en Spotnet is weer aan het downloaden "as we speak"!
Bedankt voor het meedenken!!!
Met vriendelijke groet, Corné (hoppie3) Bergen op Zoom
Dank voor je reactie en het aandragen van de oplossing.
Ik heb je eerste suggestie uitgevoerd en Spotnet is weer aan het downloaden "as we speak"!
Bedankt voor het meedenken!!!
Met vriendelijke groet, Corné (hoppie3) Bergen op Zoom
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: foutmeldingen, dus geen download
Graag gedaan en bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: foutmeldingen, dus geen download
En omdat dit probleem eerder is opgelost, gaat hier een slotje op. Niet mee eens? Stuur mij een PB
!
