Laatste spots FTD niet meer te zien in Spotnet?
Moderator: Moderator Team
-
Re: Laatste spots FTD niet meer te zien in Spotnet?
Krijg ze nu ook binnen, hopelijk is de vertraging tijdelijk.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Helaas, het probleem met vertraging doet zich weer voor, sinds een uur of 2:30 / 3:00 geen updates meer via FTD naar Spotnet (spots die direct op Spotnet zelf geplaatst zijn, krijg ik wel gewoon binnen). Het zal zich ws. net als gisteren wel automatisch oplossen, maar vraag me toch af hoe dit komt.
Ik denk, ik meldt het maar even, voordat er onnodig topics aangemaakt worden
.
Ik denk, ik meldt het maar even, voordat er onnodig topics aangemaakt worden

ik denk dat we met zijn allen weinig zicht hebben op de scripts die worden gebruikt om de decentrale db op usenet bij te werken. We weten niet precies de tijden wanneer dat zijn werk doet - en filters die worden toegepast en ook de distributies door alle servers heen
Ik heb de vraag uitstaan bij de maker(s), maar nog geen antwoord
Ik heb de vraag uitstaan bij de maker(s), maar nog geen antwoord
-
- Leeftijd: 63
Ook ik merk sinds vandaag dat er niet een volledige update is van posts/spots
Op 24-02 heeft bv Isaac veel dingen gepost op FTD en op spotnet is de laatste van 23-02 17:36
aangezien ik heel veel dingen van isaac meeneem, hoop ik dat dit snel is opgelost in spotnet.
gr
Op 24-02 heeft bv Isaac veel dingen gepost op FTD en op spotnet is de laatste van 23-02 17:36
aangezien ik heel veel dingen van isaac meeneem, hoop ik dat dit snel is opgelost in spotnet.
gr
-
Op 1 maart is het iig zeker opgelost
Trouwens een vervelende mededeling, Isaac heeft aangegeven er na FTD voorlopig mee te stoppen (en dat is helaas geen geintje)

Trouwens een vervelende mededeling, Isaac heeft aangegeven er na FTD voorlopig mee te stoppen (en dat is helaas geen geintje)

-
wat dacht je van alle spots van isaac van vandaag? (sorry ik bedoel natuurlijk donderdag)gerstr schreef:kun je paar spots als voorbeeld geven? - dan kunnen we wat gerichter zoeken
In spotnet niets van te vinden.
-
Klopt, ook nu staan die er nog niet bij (laatste spot van Isaac is -bij mij- van 24-2 02:02u in Spotnet). Ik hoop dat ze vandaag nog binnen druppelen, maar gezien de vertraging van meer dan een dag, ben ik bang dat dit niet meer gebeurd.
Mja, de laatste daagjes dus zowel FTD als Spotnet goed bijhouden...
Mja, de laatste daagjes dus zowel FTD als Spotnet goed bijhouden...
-
Isaac stopt?
Wat nu?
Hoe zit dat eigenlijk met Isaac, zijn het zijn eigen spots of zijn echte spots in de ware betekenis van het woord?
Ik had een tijdje geleden ook al een topic geopend over een vertraging in sommige spots, zoals die van Isaac, dus het is helaas geen recent probleem.

Hoe zit dat eigenlijk met Isaac, zijn het zijn eigen spots of zijn echte spots in de ware betekenis van het woord?
Ik had een tijdje geleden ook al een topic geopend over een vertraging in sommige spots, zoals die van Isaac, dus het is helaas geen recent probleem.
Laten we met zijn allen blij zijn dat Spotnet zo is ingesteld dat automatische de meeste spots van FTD nog steeds iedere dag worden gesynchroniseerd naar de decentrale Spotnet database!
Dit is een service - iets wat we allemaal gratis krijgen, waarvoor dank aan de maker(s)
En ja - daar zit een vertraging in - van een 1 dag of soms meer
En ja Isaac is een spotter en de bestanden zijn gewoon te vinden op het Usenet
Kunnen we ook gewoon proberen blij te zijn dat Spotnet het al zo goed doet in zo'n korte tijd?
Dit is een service - iets wat we allemaal gratis krijgen, waarvoor dank aan de maker(s)

En ja - daar zit een vertraging in - van een 1 dag of soms meer
En ja Isaac is een spotter en de bestanden zijn gewoon te vinden op het Usenet
Kunnen we ook gewoon proberen blij te zijn dat Spotnet het al zo goed doet in zo'n korte tijd?

-
Ik denk dat niemand hier echt zeurt over Spotnet. SN werkt gewoon prima.
Er is een afwijking geconstateerd die veel andere mensen ook is opgevallen en dan is het ook logisch dat we willen weten wat die afwijking veroorzaakt en hoe deze eventueel opgelost kan worden. Daarnaast vroeg ik hoe Isaac precies spot omdat dat uitmaakt voor de manier waarop wij spots te zien krijgen vanaf nu en zeker over 3 dagen.
Zijn het zijn eigen uploads, dan hebben we straks niks meer als FTD op zwart gaat, want die kan Spotnet dan logischerwijs ook niet binnentrekken.
Zijn het echte spots van een andere uploader, dan hebben we, behalve een ietwat vervelende vertraging, in principe niks te vrezen.
Er is een afwijking geconstateerd die veel andere mensen ook is opgevallen en dan is het ook logisch dat we willen weten wat die afwijking veroorzaakt en hoe deze eventueel opgelost kan worden. Daarnaast vroeg ik hoe Isaac precies spot omdat dat uitmaakt voor de manier waarop wij spots te zien krijgen vanaf nu en zeker over 3 dagen.
Zijn het zijn eigen uploads, dan hebben we straks niks meer als FTD op zwart gaat, want die kan Spotnet dan logischerwijs ook niet binnentrekken.
Zijn het echte spots van een andere uploader, dan hebben we, behalve een ietwat vervelende vertraging, in principe niks te vrezen.