Download-snelheid 10 bytes/s??
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 42
Re: Download-snelheid 10 bytes/s??
Hoi Erwin,
Download je via SpotNet of maak je gebruik van bijv: Grabit of Newsleecher?
Download je via SpotNet of maak je gebruik van bijv: Grabit of Newsleecher?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
- Usenet: XS-news
- Internet: UPC
Hoi,
Ik download via spotnet.
Uuuhh heb gisteren op een bestaand probleem gereageerd met dezelfde vraag. Hier wordt ook aangeboden te helpen. Wat zal ik daar aan doen?
Sorry, 1e keer dat ik gebruik maak van een forum
Ik download via spotnet.
Uuuhh heb gisteren op een bestaand probleem gereageerd met dezelfde vraag. Hier wordt ook aangeboden te helpen. Wat zal ik daar aan doen?
Sorry, 1e keer dat ik gebruik maak van een forum
Geen probleem, ik heb het andere topic voor je verwijderd.
- MariaK
-
Hallo Erwin,
Welkom op dit forum.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dit probleem.
We zullen eens kijken of we kunnen achterhalen waar dit vandaan komt!
Ten eerste wil ik graag weten of elke spot zo langzaam gaat, of dat je betere resultaten behaalt met een andere spot?
Daarnaast wil ik graag even uitsluiten of je firewall of antivirus in de weg zit. Wat gebeurt ter als je deze tijdelijk uitschakelt?
Het zou fijn zijn als je het hele vragenlijstje invult, daarvoor mag je op de knop support request template generator klikken in mijn onderschrift. Plak je de antwoorden in dit topic?
Hoe meer informatie je geeft, hoe makkelijker het is voor ons om met je mee te denken! 
Welkom op dit forum.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dit probleem.
We zullen eens kijken of we kunnen achterhalen waar dit vandaan komt!
Ten eerste wil ik graag weten of elke spot zo langzaam gaat, of dat je betere resultaten behaalt met een andere spot?
Daarnaast wil ik graag even uitsluiten of je firewall of antivirus in de weg zit. Wat gebeurt ter als je deze tijdelijk uitschakelt?
Het zou fijn zijn als je het hele vragenlijstje invult, daarvoor mag je op de knop support request template generator klikken in mijn onderschrift. Plak je de antwoorden in dit topic?

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

-
Hoi,
alvast weer bedankt voor je hulp.
Heb de vragenlijst ingevuld. Toen ik echter wilde checken of elke spot langzaam gaat zoals je hebt gevraagd, kwam ik erachter dat de andere films gewoon op normale snelheid (c.a. 2,6 MB/s) downloaden. Ik weet overigens niet of dit een goede downloadsnelheid is.
Het uitzetten van mijn firewall en antivirus resulteert in een snelheid van 2,8 MB/s. Niet zo heel veel verschil volgens mij
Hieronder de ingevulde vragenlijst:
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: XS-news
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton 360
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Had eerst problemen met een foutmelding in Spotnet. afgelopen zondag geheel opnieuw geinstalleerd conform advies op forum. Werkte daarna weer. Na een halve dag (en na binnenhalen updates Windows en Norton) zeer lage snelheid zoals aangegeven.
Geef een beschrijving van je probleem.: Lage downloadsnelheid 10 bytes/s
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik hoor het graag.
Groeten,
Erwin
alvast weer bedankt voor je hulp.
Heb de vragenlijst ingevuld. Toen ik echter wilde checken of elke spot langzaam gaat zoals je hebt gevraagd, kwam ik erachter dat de andere films gewoon op normale snelheid (c.a. 2,6 MB/s) downloaden. Ik weet overigens niet of dit een goede downloadsnelheid is.
Het uitzetten van mijn firewall en antivirus resulteert in een snelheid van 2,8 MB/s. Niet zo heel veel verschil volgens mij
Hieronder de ingevulde vragenlijst:
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: XS-news
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton 360
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Had eerst problemen met een foutmelding in Spotnet. afgelopen zondag geheel opnieuw geinstalleerd conform advies op forum. Werkte daarna weer. Na een halve dag (en na binnenhalen updates Windows en Norton) zeer lage snelheid zoals aangegeven.
Geef een beschrijving van je probleem.: Lage downloadsnelheid 10 bytes/s
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik hoor het graag.
Groeten,
Erwin
-
Beste Erwin,
Als er maar 1 of een enkele post langzaam gaat en de rest gaat op normale snelheid, dan is het waarschijnlijk dat het aan de post ligt.
Wat je maximale downloadsnelheid zou kunnen zijn, is afhankelijk van je pakket bij je usenetprovider én je abonnement bij je internetprovider.
Laat je even weten of je vraag zo voldoende beantwoord is?
Dank je wel!
Als er maar 1 of een enkele post langzaam gaat en de rest gaat op normale snelheid, dan is het waarschijnlijk dat het aan de post ligt.
Wat je maximale downloadsnelheid zou kunnen zijn, is afhankelijk van je pakket bij je usenetprovider én je abonnement bij je internetprovider.
Laat je even weten of je vraag zo voldoende beantwoord is?
Dank je wel!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

-
Hoi,
Bedankt voor je reactie! Toch wel prettig zo'n Forum!
Ik heb een Chello30 abonnement en 30 MB internet bij UPC. Komt de snelheid die ik heb enigzins overeen?
Aanvullend merk ik nu dat ik een erg wisselende downloadsnelheid heb. Hij schiet van 10 Bytes/s naar 1,8MB en dan weer naar 2,6MB.
Ik kijk even het forum na of er onderwerpen zijn waar dit wordt behandeld. Mocht je een advies hebben hoor ik het graag.
Erg bedankt weer!
Groeten,
Erwin
Bedankt voor je reactie! Toch wel prettig zo'n Forum!
Ik heb een Chello30 abonnement en 30 MB internet bij UPC. Komt de snelheid die ik heb enigzins overeen?
Aanvullend merk ik nu dat ik een erg wisselende downloadsnelheid heb. Hij schiet van 10 Bytes/s naar 1,8MB en dan weer naar 2,6MB.
Ik kijk even het forum na of er onderwerpen zijn waar dit wordt behandeld. Mocht je een advies hebben hoor ik het graag.
Erg bedankt weer!
Groeten,
Erwin
-
- Usenet: XLUsenet
- Internet: -
Kan je even wat gegevens melden over je hardware? (PC/processor/)
Je internet verbinding (downloadsnelheid) wordt geknepen wanneer je pc het niet meer kan bijbenen.
Stel je download een film over meerdere draadjes, dan zullen deze op het einde van een blok weer samengevoegd moeten worden. Wanneer je downloadsnelheid hoger is dan de capaciteit van je PC, wordt de snelheid omlaag gebracht, omdat de pc dit niet meer kan bijhouden.
Wil je op het moment dat de snelheid zakt eens een screenshot van je processen maken, het geheugenverbuik en proccesor gebruik. Misschien dat ik hier iets uit kan afleiden.
Je kan dit doen via de taskmanager.
Je internet verbinding (downloadsnelheid) wordt geknepen wanneer je pc het niet meer kan bijbenen.
Stel je download een film over meerdere draadjes, dan zullen deze op het einde van een blok weer samengevoegd moeten worden. Wanneer je downloadsnelheid hoger is dan de capaciteit van je PC, wordt de snelheid omlaag gebracht, omdat de pc dit niet meer kan bijhouden.
Wil je op het moment dat de snelheid zakt eens een screenshot van je processen maken, het geheugenverbuik en proccesor gebruik. Misschien dat ik hier iets uit kan afleiden.
Je kan dit doen via de taskmanager.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
hallo!
ik heb vandaag spotnet op mijn pv gezet alleen nu is mijn verbindingsnelheid 10 bytes!
ik heb al geprobeerd om mijn ww enzo weg te halen en dan verbinding te maken maar dan zegt hij bij mij ook dat ik geen verbinding kan maken..
Kan iemand mij hiermee helpen?
groetjes
ik heb vandaag spotnet op mijn pv gezet alleen nu is mijn verbindingsnelheid 10 bytes!
ik heb al geprobeerd om mijn ww enzo weg te halen en dan verbinding te maken maar dan zegt hij bij mij ook dat ik geen verbinding kan maken..

Kan iemand mij hiermee helpen?
groetjes
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Hoi Bonte89,
We hebben helaas niet genoeg informatie om je probleem te kunnen analyseren.
We vragen je vriendelijk om een Support Request Template aan te maken.
De generator zal je een serie van tien tot 14 vragen stellen die nuttig zijn voor de diagnose van de meeste problemen.
Het zal vervolgens je antwoorden compileren in een lijst die gekopieerd en geplakt kan worden in je help onderwerp.
mvg, Wheaten
We hebben helaas niet genoeg informatie om je probleem te kunnen analyseren.
We vragen je vriendelijk om een Support Request Template aan te maken.
De generator zal je een serie van tien tot 14 vragen stellen die nuttig zijn voor de diagnose van de meeste problemen.
Het zal vervolgens je antwoorden compileren in een lijst die gekopieerd en geplakt kan worden in je help onderwerp.
mvg, Wheaten
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Leeftijd: 30
Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en in de prullenbak.
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!