Ik heb een probleempje. Ik heb sinds afgelopen donderdag een ongelofelijk vertraging in mijn spotnet zitten. Als ik een post open gaat dit allemaal nog vloeiend tot hij de reacties gaat laden, hij blijft iedere keer rond de 1% hangen. Dit vind ik niet zo'n groot probleem, aangezien ik deze toch bijna nooit lees (lang leve imdb) maar als ik dan vervolgens op de download knop druk heb ik ook daar een vertraging in zitten. Ik druk, net als normaal, gewoon op de download knop (het pijltje naar beneden) het duurt vervolgens echter bijna 3/4 minuten voordat m'n spotnet begint met downloaden, op voorwaarde dat ik verder niets doe aan m'n spotnet (niet wegclicken ofzo). Erg vreemd allemaal aangezien ik spotnet al maandenlang gebruik zonder enige problemen. Ik gebruik ook ftdworld.net (met altbinz) en hier ondervind ik totaal geen problemen. Het vreemde is dat mijn downloadsnelheid wel gewoon gelijk is aan wat het normaal gesproken al was (zo'n 7mb/s).
Voor het downloaden gebruik ik smsusenet met UPC met als firewall Macafee. Ik kan me echter niet voorstellen dat het aan mijn computer of aan smsusent ligt.
Mijn vraag is dus; hebben meer mensen hier last van? En zo ja, weet iemand hoe ik het op kan lossen? Ik sta niet bekend om mijn geduld zeg maar

Vast bedankt,
Leon