Probleempje met downloaden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
leon123
Answers: 0
Usenet: smsusenet
Internet: UPC

Probleempje met downloaden

Bericht door leon123 »

Hooi!

Ik heb een probleempje. Ik heb sinds afgelopen donderdag een ongelofelijk vertraging in mijn spotnet zitten. Als ik een post open gaat dit allemaal nog vloeiend tot hij de reacties gaat laden, hij blijft iedere keer rond de 1% hangen. Dit vind ik niet zo'n groot probleem, aangezien ik deze toch bijna nooit lees (lang leve imdb) maar als ik dan vervolgens op de download knop druk heb ik ook daar een vertraging in zitten. Ik druk, net als normaal, gewoon op de download knop (het pijltje naar beneden) het duurt vervolgens echter bijna 3/4 minuten voordat m'n spotnet begint met downloaden, op voorwaarde dat ik verder niets doe aan m'n spotnet (niet wegclicken ofzo). Erg vreemd allemaal aangezien ik spotnet al maandenlang gebruik zonder enige problemen. Ik gebruik ook ftdworld.net (met altbinz) en hier ondervind ik totaal geen problemen. Het vreemde is dat mijn downloadsnelheid wel gewoon gelijk is aan wat het normaal gesproken al was (zo'n 7mb/s).

Voor het downloaden gebruik ik smsusenet met UPC met als firewall Macafee. Ik kan me echter niet voorstellen dat het aan mijn computer of aan smsusent ligt.

Mijn vraag is dus; hebben meer mensen hier last van? En zo ja, weet iemand hoe ik het op kan lossen? Ik sta niet bekend om mijn geduld zeg maar :angel:

Vast bedankt,

Leon

Thisegzz
Moderator Team Lid
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Probleempje met downloaden

Bericht door Thisegzz »

Heb je Spotnet al eens opnieuw geinstalleerd?
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

Het begint erop te lijken dat er problemen zijn bij een usenet provider waar andere leveranciers gebruik van maken.
Ik geloof dat dit nu de 5de provider is die problemen geeft.
Aangezien er aan spotnet niets veranderd is en de laatste week ook geen noemenswaardige updates van MS zijn geweest.

Problemen zijn er nu met: KPN, XLNed, voordeligusenet, SMSUsenet, Usenet Pro

Bulletproof
Usenet: Kpn
Internet: Kpn
Leeftijd: 30

Bericht door Bulletproof »

Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en in de prullenbak.
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!
Afbeelding
Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer