Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
Je moet rechtsklikken op het servers.xml bestand en dan notepad of kladblok selecteren.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 jun 2011, 17:15
- Usenet: xsnews
- Internet: kpn
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
Hallo Simone,
Wat is de foutmelding?
Heb je beheerdersrechten? Kun je het bestand wel openen als administrator?
Wat is de foutmelding?
Heb je beheerdersrechten? Kun je het bestand wel openen als administrator?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 06 mar 2011, 06:53
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Re: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
Ik haal dit onderwerp maar weer even naar boven want ik heb dezelfde foutmelding, echter niet bij het opstarten maar bij het bijwerken.
(Zie onderschrift voor mijn gegevens)
Spotnet werkte als een trein, tot ik van XP overstapte naar Win7. In eerste instantie werkte hij nog steeds goed maar ik wilde een andere versie van Win7 en heb dus alles weer verwijderd en Win7 opnieuw geïnstalleerd.
Alle gegevens vanuit Docs and Settings had ik gebackupped en weer over de herinstallatie van Spotnet heengecopiëerd (nu in ProgData).
hier volgen mijn instellingen:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxxPort="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dat ging dus 1x goed, bijgewerkt tot 3-6, daarna alles opnieuw geïnstalleerd en de backup eroverheen. En gaan als een banáán!
Maar nu is het na de 2e installatie dus mis. Ik krijg bij het bijwerken de b.g. foutmelding.
Zoals hierboven vermeld, de servernaam weggehaald en op "0" gezet (ik download met Newsleecher) maar dat biedt helaas geen soelaas.
Als het niet zo'n pijn deed, zou ik nu mijn haren uit zitten te trekken
Hellup aub !!!!
(Zie onderschrift voor mijn gegevens)
Spotnet werkte als een trein, tot ik van XP overstapte naar Win7. In eerste instantie werkte hij nog steeds goed maar ik wilde een andere versie van Win7 en heb dus alles weer verwijderd en Win7 opnieuw geïnstalleerd.
Alle gegevens vanuit Docs and Settings had ik gebackupped en weer over de herinstallatie van Spotnet heengecopiëerd (nu in ProgData).
hier volgen mijn instellingen:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxxPort="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dat ging dus 1x goed, bijgewerkt tot 3-6, daarna alles opnieuw geïnstalleerd en de backup eroverheen. En gaan als een banáán!
Maar nu is het na de 2e installatie dus mis. Ik krijg bij het bijwerken de b.g. foutmelding.
Zoals hierboven vermeld, de servernaam weggehaald en op "0" gezet (ik download met Newsleecher) maar dat biedt helaas geen soelaas.
Als het niet zo'n pijn deed, zou ik nu mijn haren uit zitten te trekken

Hellup aub !!!!
Het is niet echt handig je password te vermelden. Ik heb het ff weggehaald
- KoffieBo0N
* Spotnet 1.7.4 * Win 7 SP1 * 64bits * UPC * EWEKA SSL * Newsleecher *
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
Niet handig om je login gegegevens te melden.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 06 mar 2011, 06:53
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Re: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
Hoooo..... Hold The Press!!!!
Ik denk dat ik het heb gevonden.
De betaling aan Eweka staat op de eerste van de maand en als dat in een weekend valt, ondervindt het altijd vertraging en valt de verbinding uit wegens te late betaling.
Grote kans dat dit het probleem is want de vriend waar ik het Eweka-account mee deel kan er óók niet op.
@ Koffieboon: Oooops
bedankt voor het verwijderen!
Ik denk dat ik het heb gevonden.
De betaling aan Eweka staat op de eerste van de maand en als dat in een weekend valt, ondervindt het altijd vertraging en valt de verbinding uit wegens te late betaling.
Grote kans dat dit het probleem is want de vriend waar ik het Eweka-account mee deel kan er óók niet op.
@ Koffieboon: Oooops

* Spotnet 1.7.4 * Win 7 SP1 * 64bits * UPC * EWEKA SSL * Newsleecher *
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot
en in de prullenbak.
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!

Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================