Onderwerp over de download Spamremover met Betallica skin
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spamremover met Betallica
Je kunt bij de downloads aangeven welke versie je wil hebben. Kies dan een oudere versie uit. Maar Ep is bezig met een nieuwe versie van de Nostalgie skin, dus je kunt ook even daarop wachten.
-
- Leeftijd: 109
-
Heb de laatste versie van de skin nu, en de namen bij de tags worden keurig weergegeven...Gompy schreef:@Ep Woody
Volgens mij worden de namen van de tags [+] die in het beschrijvings- scherm staan niet weergegeven in de Betallicaskin.

Bedankt!

-
@ep woody,
Veel plaatjes worden in de laatste betallicaskin niet weergegeven die echter in de standaard en oude nostalgieskin wel worden weergegeven.
Veel plaatjes worden in de laatste betallicaskin niet weergegeven die echter in de standaard en oude nostalgieskin wel worden weergegeven.
-
- Leeftijd: 41
Graag in dat andere topic verder.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Even over spamremover:
Het valt me op dat het spamfilter de afgelopen dagen niets meer doet. Dat terwijl er de laatste dagen toch zeker spots voorbij zijn gekomen waarvan je verwacht dat die wel 50 of meer meldingen zouden hebben kunnen krijgen. Jullie weten waarschijnlijk wel welke spots ik bedoel. Werkt het spamfilter bij jullie nog wel?
Het valt me op dat het spamfilter de afgelopen dagen niets meer doet. Dat terwijl er de laatste dagen toch zeker spots voorbij zijn gekomen waarvan je verwacht dat die wel 50 of meer meldingen zouden hebben kunnen krijgen. Jullie weten waarschijnlijk wel welke spots ik bedoel. Werkt het spamfilter bij jullie nog wel?
-
Mm, het lijkt weer te werken. De server zal er wel even uit gelegen hebben waarschijnlijk.
-
Even een opmerking: De twee skins die hier bij zitten zijn verouderd. Van beide skins (Betallica en Nostalgie) zijn nieuwere versies te vinden in jullie download sectie. Voor een nieuwe Betallica skin kun je de 'Betallica' download (http://spot-net.nl/forums/downloads.php ... l&df_id=45) nemen, voor de Nostalgie is hier de nieuwste versie te vinden: 'Nostalgie thema met NZBlinks' (http://spot-net.nl/forums/downloads.php ... l&df_id=46). De twee skins kunnen dan uit de 'Spamremover met Betallica skin' download gehaald worden.
Dit houdt het een stuk overzichtelijker dan dat er allemaal verschillende versies zijn
.
Dit houdt het een stuk overzichtelijker dan dat er allemaal verschillende versies zijn

-
- Leeftijd: 41
Re: Onderwerp over de download Spamremover met Betallica ski
Gezien de aanvallen op de Spotx community heb ik de spamremover even aangepast, zodat alle spots van die gebruiker weggehaald worden.
Download de spamremover, pak hem uit naar een nieuwe map, en open spamremover.exe.
Hierna ben je van de meeste spam af.
Download de spamremover, pak hem uit naar een nieuwe map, en open spamremover.exe.
Hierna ben je van de meeste spam af.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Re: Onderwerp over de download Spamremover met Betallica ski
Ongeveer 1500 van de 7000 spots worden verwijderd met de spamremover. Lang niet alles dus helaas. Hij haalt wel alle nieuwe spamspots bij het updaten eruit volgens mij.