fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 jun 2011, 11:16
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Hoe doen jullie dat met het weglaten van de gebruikersnaam en het wachtwoord? Ik krijg dan de melding dat dit verplicht is en kan dan dus ook niets doen...
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 apr 2011, 19:12
- Usenet: Eweka
- Internet: KPN
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Net alles even weer nagelopen. Eweka werkt weer normaal en KPN doet het alleen zonder gebr naam en ww. Wel heb ik nu dubbele snelheid bij KPN 1.6 MB ipv 800 Kb !!!!!!!!
Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 jun 2011, 13:26
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Oplossing voor het KPN probleem betreffende foutcode 502 gebruikersnaam en wachtwoord is niet correct.
Klik op bewerken
klik op provider
vul het volgende in bij
Provider Anders
adres news.kpn.nl
poort 119
verbindingen 3
gebruikersnaam en wachtwoord blanko laten DUS NIETS INVULLEN
Bij mij werkt het weer ik hoop dat het een oplossing is ook voor diegene welke het zelfde probleem hebben
Klik op bewerken
klik op provider
vul het volgende in bij
Provider Anders
adres news.kpn.nl
poort 119
verbindingen 3
gebruikersnaam en wachtwoord blanko laten DUS NIETS INVULLEN
Bij mij werkt het weer ik hoop dat het een oplossing is ook voor diegene welke het zelfde probleem hebben
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 jun 2011, 13:45
- Usenet: KPN
- Internet: xs4all
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Beste,
KPN heeft het probleem reeds vastgesteld, en er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak hiervan.
Indien u het probleem constateert kunt u de client voor een 1-2 minuutje gesloten laten, en het later opnieuw proberen.
Mijn collega's en ik merken dat het probleem zeer zelden voorkomt en in enkele minuten vanzelf verdwijnt.
Indien u dit anders ervaart, lezen we dit graag.
We zijn opzoek naar de oorzaak en we houden uw meldingen in de gaten.
Ter info. we hebben deze week versneld een nieuw server platform in gebruik genomen.
Deze zal stabieler en sneller zijn, en zal de dienstverlening voor u verbeteren. In de praktijk bevat deze nog wat kleine opstart problemen.
Excuses voor het ongemak, namens KPN.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen
news admin
KPN
KPN heeft het probleem reeds vastgesteld, en er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak hiervan.
Indien u het probleem constateert kunt u de client voor een 1-2 minuutje gesloten laten, en het later opnieuw proberen.
Mijn collega's en ik merken dat het probleem zeer zelden voorkomt en in enkele minuten vanzelf verdwijnt.
Indien u dit anders ervaart, lezen we dit graag.
We zijn opzoek naar de oorzaak en we houden uw meldingen in de gaten.
Ter info. we hebben deze week versneld een nieuw server platform in gebruik genomen.
Deze zal stabieler en sneller zijn, en zal de dienstverlening voor u verbeteren. In de praktijk bevat deze nog wat kleine opstart problemen.
Excuses voor het ongemak, namens KPN.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen
news admin
KPN
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Hoi Sebastiaan,
Bedankt voor het bevestigen, van de problemen bij KPN en het melden dat jullie druk bezig zijn dit op te lossen. TOP.
Indien er problemen zijn, hoe kunnen de mensen dit melden bij KPN?
De mensen die problemen ondervinden worden door KPN niet te woord gestaan. Ons forum helpt deze mensen graag maar zijn geen helpdesk voor KPN.
Bedankt voor het bevestigen, van de problemen bij KPN en het melden dat jullie druk bezig zijn dit op te lossen. TOP.
Indien er problemen zijn, hoe kunnen de mensen dit melden bij KPN?
De mensen die problemen ondervinden worden door KPN niet te woord gestaan. Ons forum helpt deze mensen graag maar zijn geen helpdesk voor KPN.
Alvast bedankt.Ik heb KPN net gebeld en deze zeggen geen foutmelding betreffende hun Newsserver te kunnen vinden. Volgens de medewerker mogen zij ook geen ondersteuning geven wat betreft de Newsserver
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 jun 2011, 13:45
- Usenet: KPN
- Internet: xs4all
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Beste,
Ik informeer u nog graag, dat het niet gebruikelijk is dat we op forums reargeren.
Ik zal niet actief deelnemen in dit forum.
Indien u wenst, kunt u melding maken bij KPN van de problemen. Hierbij moet ik u informeren dat de helpdesk geen ondersteuning biedt bij gebruik of instellen van usenet.
Een bericht op uw klachten leek me op z'n plaats.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen
Ik informeer u nog graag, dat het niet gebruikelijk is dat we op forums reargeren.
Ik zal niet actief deelnemen in dit forum.
Indien u wenst, kunt u melding maken bij KPN van de problemen. Hierbij moet ik u informeren dat de helpdesk geen ondersteuning biedt bij gebruik of instellen van usenet.
Een bericht op uw klachten leek me op z'n plaats.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 jun 2011, 14:17
- Usenet: KPN
- Internet: KPN
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord


Heb gisteren ook met KPN zitten bellen maar news server problemen worden volgens KPN protocol niet ondersteund

'k ga nog snel wat binnenhalen .. Tnx !
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
Hoi Sebastiaan, zie PB.newsmaster_KPN schreef:Beste,
Ik informeer u nog graag, dat het niet gebruikelijk is dat we op forums reargeren.
Ik zal niet actief deelnemen in dit forum.
Indien u wenst, kunt u melding maken bij KPN van de problemen. Hierbij moet ik u informeren dat de helpdesk geen ondersteuning biedt bij gebruik of instellen van usenet.
Een bericht op uw klachten leek me op z'n plaats.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen
Ik denk dat mijn eerdere melding niet helemaal duidelijk was, gezien je response.
Natuurlijk stellen we het op prijs dat KPN een melding plaatst, sterker nog doe dit meteen als er problemen zijn.
Waar ik op doel: dat de problematiek nu pas naar 4 dagen bevestigt wordt. en wij veel tijd kwijt zijn met het oplossen/verzinnen van oplossingen voor de eindgebruiker.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 16 jun 2011, 17:34
- Usenet: spotnet
- Internet: KPN
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
bij mij werkt het ook weer, maar als ik al iets aan het downloaden ben en ik wil nog iets selecteren om te downloaden zodat het in de wachtrij komt dan krijg ik de foutmelding van gebruiker...eerder kon ik meerdere films selecteren en die kwamen onder downloads in de wacht, maar dat wil nu dus niet meer
ook kan ik mijn verbindingen niet aanpassen naar 3...alleen 4 of meer

-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord
@ mariposa
Je kan toch handmatig je verbindengen instellen? Door servers.xml aan te passen?
Je kan toch handmatig je verbindengen instellen? Door servers.xml aan te passen?
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules