Onderzoek downloaden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
giesgoes
Answers: 0
Usenet: KPN
Internet: KPN

Onderzoek downloaden

Bericht door giesgoes »

Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een onderzoek voor school (Erasmus Universiteit). Ik wil onderzoeken wat voor motivaties downloaders hebben en hoe ze tegen ontwikkelaars aankijken. En wat voor betere plek dan een usenet forum is er om dit te checken!
Ik ben zelf ook al enkele jaren Usenet gebruiker dus ik ben bekend met FTD en spotnet. Vandaar dat ik deze fora uit heb gekozen om dit onderzoek uit te voeren.

Ik hoop dat jullie hieraan mee willen werken! Het duurt maar een paar minuutjes en je zou me er erg veel mee helpen!

Dit is de link: <KNIP>

Alvast heel erg bedankt! :thanku:

GiesGoes
Wij modjes gaan kijken wat we hiermee gaan doen. Bedankt Piet :)! (Belachelijk als het zo zou zijn)
- StripHeldNL

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Re: Onderzoek downloaden

Bericht door asenegawa »

Het spijt me maar mijn medewerking krijg je in ieder geval niet. :crazy:
Overigens...voor motivaties van downloaders kunt u ook de beschikbare processtukken inkijken.
Bijvoorbeeld de FCCU, SABAM, BAF, BREIN, Buma en RIAA beschikken over meer dan genoeg processtukken waarin u exact het verweer en dus de motivatie kunt lezen van de door hen aangeklaagde downloaders.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

Tom-tom-club
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn

Bericht door Tom-tom-club »

giesgoes schreef:Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een onderzoek voor school (Erasmus Universiteit). Ik wil onderzoeken wat voor motivaties downloaders hebben en hoe ze tegen ontwikkelaars aankijken. En wat voor betere plek dan een usenet forum is er om dit te checken!
Ik ben zelf ook al enkele jaren Usenet gebruiker dus ik ben bekend met FTD en spotnet. Vandaar dat ik deze fora uit heb gekozen om dit onderzoek uit te voeren.

Ik hoop dat jullie hieraan mee willen werken! Het duurt maar een paar minuutjes en je zou me er erg veel mee helpen!

Dit is de link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=70912

Alvast heel erg bedankt! :thanku:

GiesGoes
Even je reactie eruit geknipt, want hij is nogal beschuldigend, of dit wel of niet terecht is laten we even achterwege. We hebben je melding in ieder geval ontvangen.
- Carnifex

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Piet, ik denk dat er een universiteit/hoge school in België bedoeld wordt en daar zijn er meerdere met die naam. ;)
Maar...wanneer ik via een veilige omweg naar die link ga dan word ik wel heel erg wantrouwig als ik zie wat er allemaal over de bezoekers geregistreerd wordt.
Misschien is het geheel onschuldig en goedbedoeld, maar waarom worden er ongevraagd allerlei gegevens van de bezoeker, het IP nummer, de PC, het OS etc. geregistreerd? Heeft men aan de gevraagde antwoorden niet genoeg?
Daarom schreef ik dat hij of zij mijn medewerking niet krijgt.

Natuurlijk weet ik wel dat veel sites deze gegevens ongevraagd registreren, maar een site met een onderzoeksthema als dit zou die gegevens registratie juist achterwege moeten laten. Toch?
I'm trying to be...who I really am...the true me...

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

oud en redelijk doodgebloed

locked en -> prullenbak, niet mee eens = pm
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer