hoe werkt dat 3 films 1 dvd
Moderator: Moderator Team
-
hoe werkt dat 3 films 1 dvd
hoi,
welke programma's heb je nodig om bevoorbeeld 3 films op 1 dvd te krijgen
en welke bestanden gebruik je dan DIVX of gewoon VTS bestanden ??
kan iemand mij hiermee helpen
met vriendelijke groet
Henthemen
welke programma's heb je nodig om bevoorbeeld 3 films op 1 dvd te krijgen
en welke bestanden gebruik je dan DIVX of gewoon VTS bestanden ??
kan iemand mij hiermee helpen
met vriendelijke groet
Henthemen
-
Re: hoe werkt dat 3 films 1 dvd
een makkelijke manier om hiermee te beginnen, is simpelweg 3 films in xvid formaat downloaden, tenminste een dvdrip ofzo v 700 of 1400 mb, of beter natuurlijk, hoe beter de bron, des te beter te kwaliteit na het hercoderen
en dan gebruik je 'convertxtodvd', een simpel programmaatje , maar met redelijke qualiteit, cker met 2 'passes', kan je ook heel simpel een dvd-menuutje meemaken
en men maakt zo te zien erveel gebruik van, aangezien heel veel dvd's met nederlandse ondertiteling op usenet met convertxtodvd zijn gemaakt
de ondertiteling vind je via google, in .srt formaat
en dan gebruik je 'convertxtodvd', een simpel programmaatje , maar met redelijke qualiteit, cker met 2 'passes', kan je ook heel simpel een dvd-menuutje meemaken
en men maakt zo te zien erveel gebruik van, aangezien heel veel dvd's met nederlandse ondertiteling op usenet met convertxtodvd zijn gemaakt
de ondertiteling vind je via google, in .srt formaat

-
kijk hier kan ik wat mee dus als de ondertiteling ingebrand is dan is het nog makkelijker
ik ga eens op speurtocht alvast bedankt voor de moeite
-
meestal kan je ergens in zo'n programmaa kiezen of je de ondertiteling in de film wilt hercoderen of gewoon buiten de film laten , met het dvd formaat kan je beter de ondertiteling niet irritant in de film hercoderen maar gewoon zo dat je het via het dvd menu kan kiezen, wat zo standaard staat ingesteld in 'convertxtodvd'henthemen schreef:kijk hier kan ik wat mee dus als de ondertiteling ingebrand is dan is het nog makkelijker
je kan natuurlijk ook 3 dvd's downloaden , en die naar je HDD rippen en dan met 'convertxdvd' van 3 dvd's 1 maken, gaat de qualiteit wel flink achteruit maar goed
en bij officiele 'scene' releases van dvdrips zitten meestal de ondertiteling bijgevoegd in dvd-idx-formaat
op usenet posten ze zelfgebakken dvd's van dvdrips

tenminste op mijn oude TV zie ik toch geen betere qualiteit dan een dvdtje of dvdrip, als je een mooie TV hebt wil je waarschijnlijk bluray ofzo

-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
oud en zo onderhand opgelost denk ik?
-> prullenbak
-> prullenbak
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!