Ik blijf maar het probleem hebben .Mijn server is ook astraweb. Heb de vorige berichten gelezen meer geen oplossing.
heb ook al verschillende keren opnieuw geinstalleerd. eu.news.astraweb.com en us.news.astraweb.com geprobeerd.
blijft hetzelfde. ben nu wel teneinde raad
Poepke
Welkom op dit forum. Fijn dat je zelf al hebt zitten zoeken wat de oplossing van je probleem zou kunnen zijn.
Ik wil je vragen om op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift te klikken en de antwoorden op de vragen in dit topic te plaatsen!
Gaan we kijken of we je kunnen helpen.
Dank je wel.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: astraweb Welke Internet Provider heb je?: telenet Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast betalend Met welk programma download je?: grabit Wanneer begon je probleem?: Ik had eerst het probleem rekenkundige bewerking enz..
ik heb dan spotnet gedeinstalleerd en opnieuw de nieuwe versie opgezet daarna is dit probleem opgedoken. vandaag Geef een beschrijving van je probleem.: Hij haalt spots op maar op het einde de melding fout bij verwerken van spots : 32 XML bestand.:
geen oplossing opnieuw alles gedeinstalleerd ook framework 4 daarna 2 x ccleaner eropgezet .
nog altijd de melding ook al een bericht gestuurd naar astraweb nog geen nieuws alleen de zekerheid dat mijn gegevens juist zijn ingvuld
07 Jun 2011 6:18 PM
The network peer, NL-IX (in Amsterdam), is doing some maintenance on their switch.
This affects all who peer via NL-IX, including many ISPs, and Astraweb.
Maintenance began at 12:00am GMT and estimated to last 4 hours.
This will cause degraded performance as we find alternative routes, and affects many
of our EU users.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Ja het moet door astraweb komen want ik heb ook usenetpromotions maar deze komt stil te liggen ,ik heb een mail gekregen dat deze nog zullen proberen in de eter te blijven in de loop van juni zodat we nog de kans krijgen om onze gb op te gebruiken.
Ik heb dan maar mijn spotnet voorlopig gezet op usenetpromotions zolang het nog kan en het gaat.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.