voor vinden spots andere newsserver dan voor downloaden
Moderator: Moderator Team
-
voor vinden spots andere newsserver dan voor downloaden
Ik heb het forum doorzocht op dit probleem maar kon niets vinden.
In de faq staat dat je dat je voor het vinden , downloaden en uploaden verschillende newsservers kunt gebruiken.
Handig want hitnews vindt maar 22.000 spots maar news2.neva.ry wel 350.000
Nu vul ik in programdata/spotnet/servers.xml bij de headers de ru server in en bij de rest de hitnews.
Toch werkt dit niet, wat doe ik fout?
dank !
Gerrit
In de faq staat dat je dat je voor het vinden , downloaden en uploaden verschillende newsservers kunt gebruiken.
Handig want hitnews vindt maar 22.000 spots maar news2.neva.ry wel 350.000
Nu vul ik in programdata/spotnet/servers.xml bij de headers de ru server in en bij de rest de hitnews.
Toch werkt dit niet, wat doe ik fout?
dank !
Gerrit
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: voor vinden spots andere newsserver dan voor downloaden
Vink alleen lezen bij het bestand servers.xml eens aan.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Na het aanvinken overschrijft het spotnet inderdaad niet meer de settings. Het ziet er nu zo uit:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.hitnews.eu" Username="*******" Password="*********" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="*******" Password="*********" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Echter bij het opstarten neemt Spotnet de Download setting over in zijn Bewerken / Provider dus weer hinews.
Als ik dat handmatig aanpas weigert spotnet weer te downladen want dan ontbreek authenticaie
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.hitnews.eu" Username="*******" Password="*********" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="*******" Password="*********" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Echter bij het opstarten neemt Spotnet de Download setting over in zijn Bewerken / Provider dus weer hinews.
Als ik dat handmatig aanpas weigert spotnet weer te downladen want dan ontbreek authenticaie
-
Hallo
Ik zit precies met hetzelde probleem
Ben der al de hele middag mee bezig
Ik heb precies gedaan wat is omschreven,zelfs de database weggooid(die is overigens nog steeds de naam van mijn nieuws server)terwijl ik de russische moet hebben
Ben geen digibeet,maar hier snap ik geen reet van(er staat genoeg op het forum hierover,alleen lukt het bij mij niet,
niet onder xp en niet onder w7
Ik doe wat fout maar wat??????
Ik zit precies met hetzelde probleem
Ben der al de hele middag mee bezig

Ik heb precies gedaan wat is omschreven,zelfs de database weggooid(die is overigens nog steeds de naam van mijn nieuws server)terwijl ik de russische moet hebben

Ben geen digibeet,maar hier snap ik geen reet van(er staat genoeg op het forum hierover,alleen lukt het bij mij niet,
niet onder xp en niet onder w7
Ik doe wat fout maar wat??????

-
Ben ook geen digibeet, ook de middag 'benut' maar geen steek verder. Ga maar eens wachten op wijze raad !
als ik het forum doorzoek vind ik deze spot:
http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=99
en die lijkt toch verdacht veel op wat jullie zoeken
http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=99
en die lijkt toch verdacht veel op wat jullie zoeken

-
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
viewforum.php?f=16
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.