Foutmelding "LoadRange"
Moderator: Moderator Team
Foutmelding "LoadRange"
Ik heb al een tijd problemen met Spotnet, die zomaar begonnen zijn zonder dat er verder iets aan mijn splinternieuwe systeem veranderd is.
Ik heb meerdere malen Spotnet 1.7.4 gedeïnstalleerd en handmatig alle overige sporen verwijderd (register, data en mappen). Na herstart en nieuwe installatie werkt Spotnet weer een paar dagen goed en dan komt opnieuw onderstaande foutmelding bij iedere start van Spotnet:
Oeps
X LoadRange: #5 - Object reference not set to an instance of an object.
Na deze melding worden alle spots en reacties opnieuw gedownload waardoor ik spots meerdere malen in mijn overzicht zie staan. Het probleem lost zich niet vanzelf op, er komen hooguit foutmeldingen bij als ik niet deinstalleer.
Mijn systeem:
I7 systeem - 12GB werkgeheugen - 1TB schijf - Windows7 Home x64 - Eweka payserver - Ziggo kabelinternet 15Mbs - Spotnet 1.7.4
Wie kan mij helpen dit probleem definitief op te lossen?
Groetjes,
Opiny
Ik heb meerdere malen Spotnet 1.7.4 gedeïnstalleerd en handmatig alle overige sporen verwijderd (register, data en mappen). Na herstart en nieuwe installatie werkt Spotnet weer een paar dagen goed en dan komt opnieuw onderstaande foutmelding bij iedere start van Spotnet:
Oeps
X LoadRange: #5 - Object reference not set to an instance of an object.
Na deze melding worden alle spots en reacties opnieuw gedownload waardoor ik spots meerdere malen in mijn overzicht zie staan. Het probleem lost zich niet vanzelf op, er komen hooguit foutmeldingen bij als ik niet deinstalleer.
Mijn systeem:
I7 systeem - 12GB werkgeheugen - 1TB schijf - Windows7 Home x64 - Eweka payserver - Ziggo kabelinternet 15Mbs - Spotnet 1.7.4
Wie kan mij helpen dit probleem definitief op te lossen?
Groetjes,
Opiny
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: Telenet Fibernet100
Re: Foutmelding "LoadRange"
Daarom ben ik gestopt met Spotnet te gebruiken.
Loopt altijd wel iets fout en is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO traag.
Loopt altijd wel iets fout en is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO traag.
Laatst gewijzigd door thailand op 04 jun 2011, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Probeer spotlite eens, zeer stabiel en nagenoeg geen problemen.
We wachten met zn allen op het moment dat er hopelijk een update komt van SpotNet.
Het irritante hierin is, dat veel mensen geen enkel probleem onder vinden met Spotnet, terwijl dit bij anderen voortdurend problemen geeft.
We wachten met zn allen op het moment dat er hopelijk een update komt van SpotNet.
Het irritante hierin is, dat veel mensen geen enkel probleem onder vinden met Spotnet, terwijl dit bij anderen voortdurend problemen geeft.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: Telenet Fibernet100
bij mij was het gewoon elke keer bij het opstarten al fout.
Elke keer de database opnieuw inlezen en dan afwachten dat het lukte.
Ik gebruik nu gewoon een NZB search engine en die vind wat ik nodig heb.
Elke keer de database opnieuw inlezen en dan afwachten dat het lukte.
Ik gebruik nu gewoon een NZB search engine en die vind wat ik nodig heb.
Bedankt voor alle reacties tot dusver.
Ik zal Spotlite even een poosje proberen (zojuist geïnstalleerd) en dan hoop ik dat spotten weer leuk blijft. Ik heb altijd nog OnlineFTD achter de hand, maar een programma blijft wel mijn voorkeur houden boven een website.
Ik hoop dus op een nieuwe versie van Spotnet die werkelijk stabiel is. FTD was in dat opzicht toch wel het neusje van de zalm.
Ik zal Spotlite even een poosje proberen (zojuist geïnstalleerd) en dan hoop ik dat spotten weer leuk blijft. Ik heb altijd nog OnlineFTD achter de hand, maar een programma blijft wel mijn voorkeur houden boven een website.
Ik hoop dus op een nieuwe versie van Spotnet die werkelijk stabiel is. FTD was in dat opzicht toch wel het neusje van de zalm.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Mooi. Ik gooi hier daarom een slotje op omdat je de oplossing tegen instabiliteit hebt gevonden.
Stuur mij een PB wanneer je het hier niet mee eens bent.
Stuur mij een PB wanneer je het hier niet mee eens bent.