Ik begin mij steeds meer te ergeren aan al dat gevloek op spotnet in reacties, dat was vroeger bij FTD wel anders ik maak steeds minder gebruik van spotnet om die reden. Ik ben zelf ook geen lievertje maar dit loopt de spuigaten uit onderhand. zulke reacties graag wissen in het vervolg
Verplaatst naar vragen en problemen + de tag vraag
Beste axe,
Zeker zijn sommige reacties niet om aan te zien, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar helaas kunnen wij op dit forum daar niets tegen beginnen, omdat wij alleen maar een supportforum zijn en geen band hebben met het programma Spotnet.
Er wordt overigens wel gewerkt met een moderatiesysteem, je kunt een melding doen, door rechts te klikken op de spot. Maar nogmaals wij kunnen helaas verder niks voor je betekenen in dit opzicht.
Is hiermee je vraag voldoende beantwoord?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Axe,
Kan me goed voorstellen. Wanneer je Spotlite neemt, is er een optie waarmee je dit kan blokkeren, met een addon namelijk: downloads.php?view=detail&df_id=29.
Dan wordt het vervangen door een 'cencored' tekentje, en wordt ook meteen spam automatisch (wanneer gebruikers iets melden) getagged of verwijderd.
De reacties in spotnet die grof zijn is ook altijd bij requests of fake spots.
Dus als je niet graag zulke reacties leest moet je ook geen requests lezen...probleem opgelost.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.