Heb windows 7 Ultimate,
Maar bij elke post die wil gaan plaatsen krijg ik dit te zien:

Maar dit krijg ik te zien bij elke groep waar ik het in post.
Weet iemand hier iets op?
Moderator: Moderator Team
Hoi djbosanac, Wil je even antwoord op mijn vraag geven aub, zodat we je kunnen helpen.djbosanac schreef:ik heb een andere account gekregen gisteren.
Echter heb ik dit probleem wel al ook voordat ik een nieuwe account kreeg het zelfde gehad.
ik heb gewoon altijd gepost in a.b.boneless, of in a.b.nl en dat is alles zoals camelsoft-programam zelf al aangeeft..
Je kan dit checken mbv het programma waarmee je berichten van usenet afhaalt. (grabit, newsleecher,...)Ik ga ervan uit dat je in het bestand servers.xml, de gegevens hebt ingevuld van Download2day.
Echter geeft je usenet provider Download2day, de groep alt.binaries.ftd, free.pt en wel door?
Hoe bedoel je via programma doorgeven, wat moet het doorgeven?wheaten schreef:Hoi djbosanac, Wil je even antwoord op mijn vraag geven aub, zodat we je kunnen helpen.djbosanac schreef:ik heb een andere account gekregen gisteren.
Echter heb ik dit probleem wel al ook voordat ik een nieuwe account kreeg het zelfde gehad.
ik heb gewoon altijd gepost in a.b.boneless, of in a.b.nl en dat is alles zoals camelsoft-programam zelf al aangeeft..
Je kan dit checken mbv het programma waarmee je berichten van usenet afhaalt. (grabit, newsleecher,...)Ik ga ervan uit dat je in het bestand servers.xml, de gegevens hebt ingevuld van Download2day.
Echter geeft je usenet provider Download2day, de groep alt.binaries.ftd, free.pt en wel door?
Worden deze groepen doorgegeven, stuur dan even een mailtje naar je usenet provider met het probleem.