Een vraagje? wie van jullie heeft er een en is er blij mee? of niet! Ik wil er een kopen van samsung, En wie vindt het totaal niks
Gaag jullie ervaringen er mee zoals koppijn scheel zien enz enz
deze wil ik graag kopen kost in Nederland 2650 in spanje nu 1560 55 inc scherm
Ik had ook graag een 3Dtv gekocht, maar liefst zonder brilletje.Er zijn al een aantal prototypes uit, maar ik las onlangs van samsung dat het nog minstens 5 tot 10 jaar gaat duren vooraleer ze doorontwikkeld zijn.Dit ivm de kijkhoeken.Natuurlijk binnen 10 jaar hebben we misschien de 360 graden 3Dtv of de hologrammen al.Dus ik ga dan maar een 3Dtv met brilletje kopen....waarom kan het allemaal niet wat sneller? Ps lijkt mij een prima keuze trouwens tom tom
Ik weet het niet.. de technologie is nog zo nieuw dat er steeds weer nieuwe doorbraken zijn op het gebied van 3D TVs. Daarnaast weet ik van mezelf dat ik tijdens het kijken van zo'n film met een brilletje op barstende koppijn krijg. Dan zou je weer een 2D bril kunnen kopen, maar dan kan ik net zo goed een plasma/LED TV kopen.
Ik zou persoonlijk nog paar jaartjes wachten. Ik koop liever een nieuwe (nieuwste) LED tv en over aantal jaren een 3D tv en zoals Carnifex al aan geeft 3Dtv is nog in de doorbraak en in de ontwikkelingen en de 3D tv's worden steeds beter..
Cootje81 schreef:Ik zou persoonlijk nog paar jaartjes wachten. Ik koop liever een nieuwe (nieuwste) LED tv en over aantal jaren een 3D tv en zoals Carnifex al aan geeft 3Dtv is nog in de doorbraak en in de ontwikkelingen en de 3D tv's worden steeds beter..
Dit mijn mening
Deze is led , en de prijs is niet duur.Marr je kan er ook gewoon tv kijken Maar het is een lastige keus
Ja maar je hebt dan een goede kopere LED tv zonder 3D dus je bespaard een hoop geld uit.. Of je moet zeggen ik kijk graag 3D ja dan is de keuze aan je zelf
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.