Hoi allemaal.
Ik heb zelf spotnet al meerdere malen geinstalleerd op verschillende computers. Ook vaak al een grotere database erin gezet. Nooit geen problemen mee gehad.
Nu heb ik sinds gisteren Win 7 32Bit geinstalleerd en nu krijg ik geen .spots bestand meer te zien in de spotnet map. En nu kan ik er dus ook geen grotere database meer in bouwen want ik krijg maar zo`n 16000 spots. Ik heb wel een .db bestand daar staan. Maar ik kom er heel eventjes niet meer uit. Mijn usenet provider is Hitnews
Hallo Davekuh.
Welkom op dit forum!
Vanaf Spotnet 1.7.X wordt er gebruik gemaakt van een .db file ipv .spots bestanden.
Vandaar dat je de .spots bestanden niet meer kunt vinden in de nieuwste Spotnetversies.
Is hiermee je vraag beantwoord?
Ik hoor het graag van je!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Dus om mijn database nu uit te breiden zal ik naar een .db bestand moeten gaan zoeken in plaats van een .spots bestand? want ik heb zo gewoon te weinig spots.
Als je het aan mij vraagt, dan is het allerbeste om een Usenet Provider te kiezen met een langere headerretentie. Die zijn er voldoende. Kijk anders eens rond in dit topic: viewforum.php?f=16
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Het is ook mogelijk Hitnews te blijven gebruiken voor downloaden en een andere server gebruiken voor headers.
Er staan diverse oplossingen op dit forum. Nadeel is dat er dan geen stimulans is voor Hitnews om het op te lossen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.