Welkom Midasz en Two 43!
Er is inderdaad nog een andere melding van problemen bij Astraweb. Ik zou eens contact opnemen als ik jullie was. Ik hoor graag van jullie!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Heel voorzichtig komen er weer een paar spots binnenrollen.
De laatste is van 05:29, cat.: Android.
Heeft AstraWeb wellicht een tijdvetraging ingebouwd??
Zie hieronder het antwoord van ik van de helpdesk van Astraweb kreeg op mijn vraag waarom we een vertraging van ongeveer 8 uur hadden (inmiddels overigens opgelopen tot bijna 11 uur):
We are doing some maintenance on the headers, so it may lag occasionally. Thank you.
Weinig zeggend antwoord dus. Maar we blijven hopen dat het zichzelf oplost.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.