Installatie onder Ubuntu 11.04
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: lightingusenet.com
- Internet: upc
-
-
Re: Installatie onder Ubuntu 11.04
Net versie 1.0.3 en 1.0.1 geprobeerd, maar deze geven dezelfde melding als ik ze wil installeren.
Hmm... Dat Maakt het lastig,
Ik (Terwijl hij geen verstand van Ubuntu heeft) zal proberen het probleem voor je te zoeken...
Ik (Terwijl hij geen verstand van Ubuntu heeft) zal proberen het probleem voor je te zoeken...
-
Dag Lorne,
Ik heb geprobeerd voor je te kijken voor Ubuntu, maar omdat ik het zelf niet eens ken, wordt het wel een beetje lastig.
Maar ik ga door!
Ik heb geprobeerd voor je te kijken voor Ubuntu, maar omdat ik het zelf niet eens ken, wordt het wel een beetje lastig.
Maar ik ga door!

-
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Heb je uberhaupt wel geprobeerd om spotlite te installeren, of ben je gestopt na de foutmelding?
Het probleem is waarschijnlijk te wijten aan V11.04 van ubuntu en de oudere release van de debian package.
Installer spotlite en ignore warning.
Zojuist getest, zonder problemen.
Let wel op. Je geeft aan een clean install te hebben gedaan. Update wel eerst je systeem voordat je spotnet installeert.
Het probleem is waarschijnlijk te wijten aan V11.04 van ubuntu en de oudere release van de debian package.
Installer spotlite en ignore warning.
Zojuist getest, zonder problemen.
Let wel op. Je geeft aan een clean install te hebben gedaan. Update wel eerst je systeem voordat je spotnet installeert.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Ik heb niet geprobeerd om te installeren. Mijn openingsvraag van dit topic was of dit ondanks de meldingen wel kon, aangezien ik niet wist wat deze meldingen inhouden. Ik zal de installatie uitvoeren en laten weten of het is gelukt.