Spotnet doet het wel gewoon
payserver is niet verlopen.
Dus toch iets met spotlite
Spotlite al opnieuw geïnstalleerd
Een fijne dag verder.
Moderator: Moderator Team




Mwa, ik denk dat het controleren wel het eerste is dat je doetkillerbee schreef:Heel zeker.
Maar merk nu ook dat spotnet het ook niet doet.
Denk dat er toch iets niet klopt bij bij de provider.
Echt wel eerst controleren.ChillManager schreef:
Mwa, ik denk dat het controleren wel het eerste is dat je doet
XSNews heeft nu ook al problemen, maar we weten de oorzaak wel.
Staat er niets op de site dat daar problemen zijn?
