502: Account expired - XSNews

Oude en opgeloste problemen van vorige versies van SpotLite vind je hier.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
martijn26
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:20
Answers: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc fiber power

502: Account expired - XSNews

#1

Bericht door martijn26 »

Hoi allenmaal,

sinds gisteren kan ik spotlite niet meer updaten, ook verse nieuwe installatie krijg ik de melding

fout : 502 account expired

Ik heb een payserver van xsnews , hoe dit te verhelpen ??

alvast bedankt
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Answers: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: 502: account expired

#2

Bericht door KoffieBo0N »

Expired betekend verlopen. Je moet je payserver dus verlengen. Dit doe je door op je account in te loggen op de site van XSNews.
Probeer dat eerst eens! Geef eventjes aan of het werkt ;).

Deleted User 7399
Answers: 0

Re: 502: account expired

#3

Bericht door Deleted User 7399 »

Ben namelijk zelf ook een Klant bij XSNews, dus kan je wel een beetje helpen ;)

We gaan is naar XSNews
Inloggen op MYXSNEWS (De WW & PW heb je gekregen via e-mail toen je je hebt aangemeld.)
Als je bent ingelogd zul je waarschijnlijk bij Abonnement zien dat je abonnement is verlopen, je kunt een nieuwe aanvragen als je wilt of contact nemen met de klantenservice.

Bij iedere aankomende incasso krijg je ook een mailtje, bekijk de laaste is.

Hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd. :)

Deleted User 7399
Answers: 0

Re: 502: account expired

#4

Bericht door Deleted User 7399 »

How... Hold on!
Ik heb precies het zelfde probleem hier!
Gaat het is onderzoeken!

Topicstarter
martijn26
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:20
Answers: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc fiber power

Re: 502: Account expired - XSNews

#5

Bericht door martijn26 »

heey

mijn account is nog niet verlopen tot 26-5-2011, en gaat automatisch elke maand door.

ik heb de helpdesk van xsnews al gemailt , hopelijk komen ze snel met een oplossing

hebben meer mensen deze probleem die xsnews hebben?
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Answers: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: 502: Account expired - XSNews

#6

Bericht door KoffieBo0N »

Dan ligt de fout waarschijnlijk bij XSNews ;). Als Chillmanager het ook heeft, zijn waarschijnlijk hun servers tijdelijk down, of iets dergelijks.
Wacht maar even af ;), werkt zo weer :).
Hou deze link ook even in de gaten: http://www.xsnews.com/Support/Statusberichten.php. Hierop staat wanneer er storingen zijn (staat nu nog niets).

Deleted User 7399
Answers: 0

Re: 502: Account expired - XSNews

#7

Bericht door Deleted User 7399 »

martijn26 schreef:heey

mijn account is nog niet verlopen tot 26-5-2011, en gaat automatisch elke maand door.

ik heb de helpdesk van xsnews al gemailt , hopelijk komen ze snel met een oplossing

hebben meer mensen deze probleem die xsnews hebben?
Ja ik, mijn volgende verlening is ook de 26e, en kan er niet in...

We hopen snel iets te horen van XSNews...

Topicstarter
martijn26
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:20
Answers: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc fiber power

Re: 502: Account expired - XSNews

#8

Bericht door martijn26 »

ik denk dat het iets te maken heeft dat er 2 maanden terug een fout is gegaan met de incasso , ze hebben toen een dubbele bedrag van me rekening af gehouden . en xsnews support vertelde dat ik extra dagen kreeg bij me account.
Ik zou 10 dagen extra krijgen , en het is nu de 16de tot 26ste komt ook percies uit op 10 dagen .

in mijn gegevens geeft deze wel aan dat ik tot de 26ste deze maand gebruik kan maken.
maar we zullen zien, hopelijk horen we snel iets van xsnews

Deleted User 7399
Answers: 0

Re: 502: Account expired - XSNews

#9

Bericht door Deleted User 7399 »

martijn26 schreef:ik denk dat het iets te maken heeft dat er 2 maanden terug een fout is gegaan met de incasso , ze hebben toen een dubbele bedrag van me rekening af gehouden . en xsnews support vertelde dat ik extra dagen kreeg bij me account.
Ik zou 10 dagen extra krijgen , en het is nu de 16de tot 26ste komt ook percies uit op 10 dagen .

in mijn gegevens geeft deze wel aan dat ik tot de 26ste deze maand gebruik kan maken.
maar we zullen zien, hopelijk horen we snel iets van xsnews
Volgens mij hebben ze dat bij iedereen gedaan, want dat was bij mij ook.
Zou ook extra dagen krijgen, maar blijkt misschien dat het nu niet uitkomt.

Hier ook tot de 26e, we zullen wel zien wat de support je terug stuurt :)

Marruk8865
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2011, 19:12
Answers: 0
Usenet: xsnews
Internet: Ziggo

Re: 502: Account expired - XSNews

#10

Bericht door Marruk8865 »

Ik heb vanaf vanmorgen ook deze melding. Ook hier xsnews. Vannacht zo'n auto-mailtje gehad dat mijn huidige abbo de 26e verloopt. Maar aangezien ik betaal via automatische incasso is het gewoon doorlopend. Dus ik ben benieuwd wat er wel aan de hand is.....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer