Je beledigd Gup!Blauwbek schreef:blub ik ben een vis
Iemand al ongeluk gehad?
Moderator: Moderator Team




Dankje, blij dat ik er in ieder geval niet alleen zo over denk!Dragon schreef:Mooi gezegd Psion. Ben het toch wel met je eens. En dat geld voor meerdere dieren.
De meesten moeten tegen de mens beschermd worden, dat is toch raar. De mens is het slimst van allemaal, maar toch moet het.