foutmeldingen spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: lightning
- Internet: tele2
foutmeldingen spotnet
enkele weken geleden heb ik spotnet op mijn pc gezet, de eerste week goed gedraaid daarna enkele foutmeldingen waaronder er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten, ook zijn er film die ik aan het downloaden was ineens uit de downloadlijst verdwenen.
nu heb ik spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd, na enekel uren weer de zelfde problemen, film uit de downloadlijst verdwenen en weer de fout melding moet worden afgesloten
wat kan ik hier aan doen of waar ligt het probleem.
hoor het graag van u want het is een fijn programma om mee te werken als het werkt
W van der Wijngaart
nu heb ik spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd, na enekel uren weer de zelfde problemen, film uit de downloadlijst verdwenen en weer de fout melding moet worden afgesloten
wat kan ik hier aan doen of waar ligt het probleem.
hoor het graag van u want het is een fijn programma om mee te werken als het werkt
W van der Wijngaart
-
Re: foutmeldingen spotnet
Beste W van der Wijngaart,
Welkom op dit forum.
Opnieuw installeren van spotnet kan inderdaad enkele foutmeldingen oplossen.
Wel is het daarbij van belang dat er een zogenaamde clean install wordt gedaan. Hoe dat moet kunt u lezen in dit topic.
viewtopic.php?f=3&t=2824
Mocht dat het probleem onverhoopt niet oplossen dan zou het fijn zijn als u klikt op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift. Als u dat invult en hier plaatst krijgen wij meer informatie om met u mee te denken.
Welkom op dit forum.
Opnieuw installeren van spotnet kan inderdaad enkele foutmeldingen oplossen.
Wel is het daarbij van belang dat er een zogenaamde clean install wordt gedaan. Hoe dat moet kunt u lezen in dit topic.
viewtopic.php?f=3&t=2824
Mocht dat het probleem onverhoopt niet oplossen dan zou het fijn zijn als u klikt op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift. Als u dat invult en hier plaatst krijgen wij meer informatie om met u mee te denken.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: foutmeldingen spotnet
Dit keer is Boontje, op verzoek nog wel
, weer bezig met een kleine opruiming. Daarom gaan alle topics eruit die 5 dagen of ouder zijn. Stuur mij een PB wanneer je je topic toch weer open wilt hebben.
.