Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4. Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: powernews Welke Internet Provider heb je?: tele2 Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials Met welk programma download je?: grabit Wanneer begon je probleem?: Gisteren, en heb niets gedaan. was er ineens Geef een beschrijving van je probleem.: Niets gedaan is ineens begonen. Kon geen reactie's plaatsen
voor de 3e keer in 2 maanden, ende database laadt in eenkeer niet mer bij XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/sizeKan sinds gisteren voor de derde keer in 2 maanden geen reactie's plaatsen en de database werkt zich niet meer bij. wat kan ik hier nu nog aan doen.
Heb al van alles geprobeerd maar niets werkt.
B.v.D. Steuf
Goedemorgen steuf,
Bedankt voor het invullen van de Support Request Template.
Ik zou je willen verwijzen naar dit topic: viewtopic.php?f=3&t=2824
Het Spotnet-mapje staat voor Windows XP in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en in Windows 7 in C:\ProgramData\Spotnet. De meeste problemen worden verholpen door de naam van dit mapje te veranderen in 'Spotnet.bck' of hem volledig te verwijderen.
Hiermee maak je (onder andere) een nieuwe database aan. Laat even weten of dit je probleem oplost. Als dat niet het geval is, dan horen we dat ook graag van je!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Goede Morgen MariaK,
Heb Spotnet, en alles er omheen verwijderd gehad. Opnieuw geinstall. En ook nog eens veranderd in spotnet .bck,
werkt allemaal niet. Database vult zich nog steeds niet.
Gr. Steuf
nee die is niet leeg. die wás bijgewerkt tot vannacht, en nu tot gisteravond 19.00 uur.
En iedere keer als ik wil bijwerken komen er minder spots in te staan.
m.v.g. steuf
Hallo Steuf.
Er zijn inmiddels meerdere soortgelijke klachten en het lijkt vrij waarschijnlijk dat dit een probleem bij diverse providers is.
zie verder viewtopic.php?f=3&p=25475#p25475
Hallo Steuf,
De problemen bij de usenetproviders lijken opgelost.
Als het goed is, zijn jouw problemen met het ophalen van spots en plaatsen van reacties ook achter de rug.
Klopt dat?
Dit keer is Boontje, op verzoek nog wel , weer bezig met een kleine opruiming. Daarom gaan alle topics eruit die 5 dagen of ouder zijn. Stuur mij een PB wanneer je je topic toch weer open wilt hebben.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.