foutmeldingen bij opstarten spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
Je schreef in je eerste bericht dat je Spotnet al een keer opnieuw geinstalleerd hebt.....Toen je spotnet opnieuw installeerde heb je toen een clean install gedaan?
Of heb je alleen via het configuratiescherm Spotnet verwijderd?
Of heb je alleen via het configuratiescherm Spotnet verwijderd?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 12 apr 2011, 18:16
- Internet: KPN
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
ik heb hem geünistalleerd! en daarna de download opnieuw geinstalleerd.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
Hallo Joxxme,
Ik maak uit je antwoord op dat je het programma alleen verwijderd hebt en geen clean install hebt gedaan.
Oké, dan zou je nog een clean install zou kunnen doen. Geen idee of daarmee je probleem opgelost is, maar een andere oplossing kan ik op dit moment niet bedenken.
- Verwijder Spotnet middels "configuratiescherm"/ "programma"
- Nadat Spotnet van je computer is verwijderd, blijft er nog een map staan in
C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet, die moet je handmatig
verwijderen!!! (of hernoemen als je de gegevens nog nodig hebt)
- Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
- Spotnet 1.7.4 opnieuw installeren. Je moet dan opnieuw al je gegevens invullen!
Succes!
Ik maak uit je antwoord op dat je het programma alleen verwijderd hebt en geen clean install hebt gedaan.
Oké, dan zou je nog een clean install zou kunnen doen. Geen idee of daarmee je probleem opgelost is, maar een andere oplossing kan ik op dit moment niet bedenken.

- Verwijder Spotnet middels "configuratiescherm"/ "programma"
- Nadat Spotnet van je computer is verwijderd, blijft er nog een map staan in
C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet, die moet je handmatig
verwijderen!!! (of hernoemen als je de gegevens nog nodig hebt)
- Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
- Spotnet 1.7.4 opnieuw installeren. Je moet dan opnieuw al je gegevens invullen!
Succes!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
Strip is weer bezig met een forumopschoning
. Alle topics die ouder dan vijf dagen zijn worden geprullenbakt, en deze ook.
, niet mee eens? Stuur me een PB
.


