Windows versie: XP
Usenet Provider: Eweka
Internet Provider: Telfort
Antivirus / Firewall*: AVG antivirus/Windows fire wall
Wanneer ontstond het probleem?: Vorige weekj Spotnet versie: 1.7.3
Met welk programma download je: Spotnet/Grabit
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee
Wat is het probleem?: Als ik Spotnet opstart gaat alles in 1e instantie goed, maar nadat de handtekening gecontroleerd komt en hij de spots wil opslaan gaat hij niet verder. De status balk van "Spots opslaan" blijft doorlopen
Laatst gewijzigd door Dragon24 op 19 apr 2011, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ff ter aanvulling: In XP staat de database in de (verborgen) map C:\Documents and Settings\All users\AppData\Spotnet. Het bestand wat je mag hernoemen eindigt op .db.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Goed te horen dat je het zelf hebt kunnen oplossen.
Ik zet je topic op opgelost aangezien je zelf weer SpotNet werkende hebt gekregen.
Wens je nog een prettige dag / nacht.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol. It's just me, nothing more nothing less
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.