Jerry88 schreef:Één ding valt me wel op.
Men geeft snel het vertrouwen op in Hitnews.
Misschien heeft dat wel te maken met de gebrekkige communicatie vanuit hitnews.........geen melding op de statuspagina, trage reactie op mail (alhoewel dat voorheen anders was).
Ik denk dat het eerder irritatie is, als gebrek aan vertrouwen!
ik ben met je eens dat het lang duurt, het is niet een eenvoudig probleem en als je het gaat uitrollen en het werkt niet goed dan heb je gewoon simpel weg een groter probleem. er wordt door de mannen van de tech heel hard aan dit gewerkt en zoals ik hoop is het ook binnenkort opgelost.
het probleem van het weekend was dat de headerserver onderuit is gegaan en dit is niet goed met de support gecommuniceerd. want in de meeste gevallen als mensen geen headers krijgen dan is de eerste oplossing ook de oplossing voor het probleem. nu is het wel opgelost en werken de headers weer.
compensatie dat gaat komen, maar het heeft gewoon geen zin als het niet naar behoren werkt. maar reken maar zodra alles goed werkt komt er een compensatie Best regards,
Support Team
Na veel gepruts weer werkende gekregen ben helaas mijn database 370000+ kwijt en heb nu maar 30 dagen meer
Edit: Gelukig bij spotnetporteble op de stik database van 376.026 spots gevonden werk weer als een speer
Spotnet haalt met Hitnews weer spots binnen, maar ik heb sterk het idee, weet eigenlijk zeker, dat er een hoop spots ontbreken. Als dit niet binnen enkele dagen veranderd stap ik over op een andere provider. Ondanks dat ik nog een abonnement heb voor ongeveer drie maanden bij Hitnews.
Omdat Hitnews niet helemaal lekker werkte had ik tijdelijk easyusenet ingesteld, helaas kreeg ik vandaag na enkele windows update's ook via easyusenet geen nieuwe spots meer binnen. Hij ging zelfs iedere keer alle spots opnieuw binnenhalen en alle reacties laden, elke keer opnieuw bij het starten van spotnet. Duss.. . Even hitnews opnieuw ingesteld, en het lijkt erop dat Juul gelijk heeft !! Er lijken een hele hoop spots te ontbreken via hitnews. Na het opnieuw instellen van easyusenet werkt t weer een keer of 2 - 3, daarna begint ie weer alle spots en reacties binnen te halen. Ook zitten er dan ineens heel veel dubbele bij ?!?
MariaK schreef:@masutrix
Lees even dit onderwerp door, ivm het binnenhalen van dubbele spots: viewtopic.php?f=3&t=2203
Het ophalen van dubbele spots is niet eens zo erg, maar dat ie via easyusenet alles iedere keer opnieuw binnenhaalt dat is gewoon het probleem. Het laden van spots is zo gebeurd, maar dan gaat ie ook weer ineens alle reacties opnieuw binnenhalen. Gebeurt trouwens alleen met easyusenet, ik heb nu weer hitnews in gebruik. Toch wel jammer, want ik merkte wel dat het binnenhalen van nieuwe headers via easyusenet een stuk sneller ging als met hitnews.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.