Foutmelding spotnet doet het niet meer

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
pl007
Answers: 0
Usenet: EWEKA
Internet: ZIGGO

Foutmelding spotnet doet het niet meer

Bericht door pl007 »

Goedemiddag,

Ik heb een probleem met spotnet.
Steeds als ik spotnet opstart komt hij met een foutmelding: Loadrange:#43 - ER: the database disk image is malformed database disk image is malformed.
Hij moet de spots dan nog binnenhalen als ik dan op oke druk gaat het balkje van het binnen halen van de spots lopen maar er komt niks op mijn scherm. Als hij zegt dat hij klaar is komt spotnet met de volgende foutmelding: Abort due to constraint violation primary key must bu unique.

Ook hier kan ik alleen nog maar op oke drukken en nog steeds geen spots in mijn scherm het programma loopt zelfs vast en met hem afsluiten met taakbeheer.

Ik heb het programma al opnieuw geinstalleerd maar dit mocht niet werken ik heb versie 1.7 op mijn computer staan en heb zelf windows xp.

Erg raar vindt ik het gister deed hij het nog perfect en één op andere moment dus niet meer. :o Ik hoop dat jullie weten hoe ik dit probleem goed kan oplossen. Ik zit bij provider Ziggo en werk met de nieuwsgroep van Eweka.

Alvast enorm bedankt voor je reactie. (Respect)

Silvia4

Re: Foutmelding spotnet doet het niet meer

Bericht door Silvia4 »

Goedemiddag,

Ik had het zelfde probleem en ben er achter gekomen dat het uitschakelen van je internet de optie is!
Internet uitschakelen, start spotnet op en klik het kader weg. Je kunt nu weer bij de providers komen!
Schakel internet weer in en hij moet het weer gewoon doen!

Succes

Magsel
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Leeftijd: 57

Bericht door Magsel »

Ik had vanmorgen loadrange: #5 fout.
Na een backup van c:\ProgramData\Spotnet\ van gisteren te hebben teruggezet, werkt spotnet weer als vanouds.

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

pl007 schreef:Goedemiddag,

Ik heb een probleem met spotnet.
Steeds als ik spotnet opstart komt hij met een foutmelding: Loadrange:#43 - ER: the database disk image is malformed database disk image is malformed.

Alvast enorm bedankt voor je reactie. (Respect)
Beste pl007,

Zou je volgende keer de zoekfunctie eerst willen gebruiken. Voor dit probleem is er namelijk een topic inclusief oplossing. Gewoon een kwestie van zoeken op de foutmelding.
Mocht je na het gebruik van de zoekfunctie geen oplossing vinden, dan graag volgende keer de "troobleshooting tags" oftewel het lijstje dat er stond toen je dit topic startte, invullen. Hoe meer info, hoe beter mensen je hier kunnen helpen.

Succes ermee ;)
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Deze topic is ouder dan 5 dagen.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer