inlogprobleem
Moderator: Moderator Team
-
inlogprobleem
Hoi, ik krijg elke keer de melding gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet-502 authentication problem.
Ik gebruik eweka, mijn instellingen zijn newsreader79.eweka.nl poortnummer 119 en ik gebruik inlog en wachtwoord die verstrekt zijn door eweka. Ook met newsreader 123 lukt het niet. Gister kon ik aanvankelijk gewoon inloggen, wat na een uur veranderde in hierboven beschreven. herkent iemand dit probleem, of weet iemand de oplossing?
Hartstikke bedankt
Ron
Ik gebruik eweka, mijn instellingen zijn newsreader79.eweka.nl poortnummer 119 en ik gebruik inlog en wachtwoord die verstrekt zijn door eweka. Ook met newsreader 123 lukt het niet. Gister kon ik aanvankelijk gewoon inloggen, wat na een uur veranderde in hierboven beschreven. herkent iemand dit probleem, of weet iemand de oplossing?
Hartstikke bedankt
Ron
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
Re: inlogprobleem
heb voor zover ik kan zien alles door gelezen.....dat verhaal over die server.xml lukt hier niet. Kan het bestand nergens vinden. Een idee?
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
Re: inlogprobleem
viewforum.php?f=16
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.
Hierin verder gaan.
Bekijk of er al een algemeen topic loopt over je vraag of probleem en anders start je een algemeen topic op zoals staat vermeld in deze topic:
viewtopic.php?f=16&t=286
Bedankt,
Darthvader.