Hallo Dragon, bedankt voor je hulp , maar de tip van jou is al eens geprobeerd en heeft niets geholpen.Dragon schreef:Heb je ook al je achtergrond programma's eens uitgezet. En daarna weer getest.
Nog het het probleem, verwijder dan je IntelliPoint-software, en probeer het opnieuw te installeren.
Hallo Xenon Galaxy, ik heb je tip uitgevoerd maar ik kan er niks bij vinden wat ik uit zou moeten zetten tijden het opstarten,Xenon Galaxy schreef:Als je even in de tab opstarten van msconfig (start, uitvoeren, typ "msconfig") kijkt kan je zien of er iets tussenstaat wat je niet automatisch wilt laten opstarten. Misschien staat er iets bij wat jouw probleem veroorzaakt.
ik heb alleen de quickcam uitgezet want die gebruik ik toch niet.
Hallo Carnifex, ook de drivers heb ik eens gedaan heb er zelfs een nieuwe muis op gegooid maar heeft ook allemaal niks uitgehaald.Carnifex schreef:Ik denk dat Dragon een goed punt heeft. Probeer eens andere muis drivers te installeren want volgens mij is dat het hele probleem.
Wat zo'n stomme muis je al niet voor een kop zorgen kan bezorgen gewoon niet normaal.